• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mijn eerste show off! Golf V 2008 Zwart

Rise and Shine

Detailing rookie
24 jul 2009
56
0
Nou daar ga ik dan het diepe in, mijn eerste show off.
Vorig weekend had ik geheel onverwachts familiebezoek uit Nederland.
Mijn broer wilde zijn Golf wel eens in een betere staat hebben. Allerhande kleine en grotere krassen+ swirls waren mijn uitdaging.
Dus na een uitgebreide wasbeurt volgens het 2-emmersysteem i.c.m. de nodige APC, begonnen met kleien en aftapen.

De gebruikte middelen:
-Dap500
-PBClay+QD
-Monello Mezzo i.c.m. oranje LC (besloten na testspot)
-Monello Finale i.c.m. witte LC
-PB Blackhole i.c.m. zwarte LC
-Collinite's insulatorwax no. 945
-MQ Wheelbrite
-PB Natural look voor de trims(bij ontbreken van trim restorer...:schaam ) voor de banden.

Omdat foto's meer zeggen dan woorden...here we go!

Een korte impressie van de lak:


golf194.jpg

golf199.jpg

golf193.jpg


Testspot met witte LC, nog niet alles weg.

golf201.jpg

golf202.jpg


Kleien:

golf181.jpg


Valt reuze mee:

golf183.jpg


Tijdens:

golf215.jpg


Resultaat:

golf188.jpg

golf250.jpg

golf252.jpg

golf257.jpg

golf262.jpg

golf248.jpg


Dank voor het bekijken en sta open voor opbouwende kritiek.;)
 
Het resultaat is geweldig man maar ik ben wel jaloers op je werkplek wat is het toch een schitterend land echt geweldig...
 
Mooi resultaat hoor!!!
Monello werkt dus echt goed op keiharde Vag lak.

FF zeiken....:D
Vervang je kentekenplaathouder achter door een exemplaar zonder reclame.
Maakt je achterkant mooi sjiek en strak. Ook omdat je alle logo's al hebt verwijderd.
 
Ziet er netjes uit Ivo. De volgende keer zie ik die mooie flesjes wel op je foto's staan !! Je hebt een mooie plek om te werken en een dito auto om op los te gaan......

Wel een mooie locatie voor een leuke workshop :)
 
braamr zei:
Wel een mooie locatie voor een leuke workshop :)

Daar ben ik best voor in!$$)
Ik heb hier wel een beetje ruimte om te rommelen.;)

Ow, en zoals in het eerste bericht staat vermeld is dit de auto van mijn broer. Die was afgelopen week onverwachts op bezoek i.v.m. mijn verjaardag en nam voor de gezelligheid ook nog een tas vol spullen uit Berschenhoek mee.:)

Straks staat er een suzuki Jimny op me te wachten van 1 van de locals. Die is echt om te huilen zo erg!
De show off zal dit weekend worden geplaatst. Ik hoop er nog wat van te kunnen maken.
 
Zo, die zat al vol swirls terwijl de auto best nog aardig nieuw is. Het is goed opgeknapt en glimt als een.....