Ik kwam dit forum tegen toen ik op zoek was naar poetsmiddelen. Ik ben motorrijder en poets mijn motor graag. Veel chroom en puntgaaf lakwerk. Dit probeer ik ook zo te houden. Vandaar ik altijd op zoek ben naar diverse producten. Onlangs had ik hele fijne krasjes op mijn kuipdeel. Dit heb ik weglaten polijsten/ poetsen bij de dealer. Zij gebruikte een polijstmachine van 3 m. Dit apparaat kost plusminus 300 euro zonder bijkomende pads e.d. De dealer had dit werk verricht voor enkele euros dus dit is het probleem niet. Eigenlijk ben ik op zoek naar een klein handzaam apparaat, om het lakwerk ( op kunststof) te poetsen.
Kleine krasjes, hologrammen of hoe het heet, swirls, te kunnen verwijderen. De lak ziet er prima uit maar het lijkt mij fijn om een finishing touch te kunnen geven.
Mijn vraag is:
Welk apparaat voldoet om delicaat lakwerk, ( hoogglans zwart) waar je heel snel alles op ziet te poesten, polijsten.
Dit hoeft geen professioneel apparaat te zijn, dit is voor hobby. Maar moet wel kwalitatief goed zijn en veilig in gebruik. ( beginner)
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Gr. John
Kleine krasjes, hologrammen of hoe het heet, swirls, te kunnen verwijderen. De lak ziet er prima uit maar het lijkt mij fijn om een finishing touch te kunnen geven.
Mijn vraag is:
Welk apparaat voldoet om delicaat lakwerk, ( hoogglans zwart) waar je heel snel alles op ziet te poesten, polijsten.
Dit hoeft geen professioneel apparaat te zijn, dit is voor hobby. Maar moet wel kwalitatief goed zijn en veilig in gebruik. ( beginner)
Alvast bedankt voor eventuele reacties.
Gr. John