• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grandepunto Quickwash

jjonkie

Detailing rookie
22 okt 2008
644
0
Vandaag was het erg mooi weer. Mijn Grandepunto zat onder het zout en dus maar even een snelle wasbeurt.

Helaas geen voor foto's gemaakt. Maar we weten wel hoe een zwarte auto grijs wordt... De auto staat nog op de winterbanden. Dus daar heb ik niet veel aan gedaan. De 17 inchers liggen al weer te wachten op betere tijden....

* Supasnow foam in de heavy duty lans op de KEW/Nilfisk
* APC op de winterwieltjes en banden
* Afspuiten met HD
* Gewassen met born to be mild, DODO
* Afspoelen.
* Drogen met een grote microfiber en Spray en Wipe van Poorboys.
* Bandje met Bold 'n Bright

Resultaat voor een snelle wasbeurt, erg geslaagd. Zeker gezien de hoeveelheden zout er op de wegen ligt.

Daarna maar even naar binnen gereden. Ik ga nu nog even het interieur aanpakken..


IMGP9488.jpg


IMGP9497.jpg


IMGP9500.jpg


IMGP9498.jpg


IMGP9510.jpg


IMGP9511.jpg
 
Nou hij glimt in elk geval weer.

Mooie auto, met de "oorspronkelijke" neus/gril (al dat plastic aan de "vernieuwde" Grande Punto vind ik echt helemaal niks).
 
Hé Jarno,

Ziet er weer netjes uit man.:cool:
Ik was ook van plan de A3 even lekker te wassen, maar het was me net even wat te koud :(
De garage is ook netjes geworden met al die lichtbalken!

Aanstaande zaterdag je garage maar eens even testen om de yaris even onder handen te nemen.:party:
 
[Off topic mode ON]

Ja als je een 11kw pelletkachel gewend bent is het overal en altijd koud............wen er maar vast aan ! :D

[Off topic mode OFF]