• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

grid guard aanpassen?

die buisjes zorgen er voor dat er juist onder ook weer stroming kan ontstaan waardoor er minder zweefende delen neerslaan door de opening in het buisje is er weer een verbinding naar de 4 aparte vakken dus werkt het minder

komt bij dat de 19liter emmers hoger zijn dan normale emmers waardoor het beter werkt (minder water op de bodem in beweging)
 
Theoretisch gezien wel. In de praktijk zal het vast heel erg meevallen.
Bovendien zal een hoge of lage emmer niets uitmaken aangezien je toch altijd met je washandschoen onder in de emmer over de Grid Guard wrijft.
 
of hoe een stukje huisvlijt een discussie op gang kan brengen :D w^^w

Na ja, moet jullie toch het antwoord schuldig blijven hoor of er al dan niet turbulentie optreed onderaan de emmer want met het schuim van de shampoo zie ik niks onderaan de emmer :weetniet
 
Ik heb er ook maar een gekocht. 5 Gallon emmer met Grid Guard en Gamma seal.
Buiten de Grid Guard ben ik minstens zo enthousiast over de Gamma seal. Nou kan ik tenminste hartje winter naar het Tanksttion rijden met een emmertje met "sop" zonder dat mijn kofferbak vol staat.
Waar ik overigens achter ben gekomen is dat het uitwringen van je gebruikte mitt NAAST je spoelemmer voordat je spoelt enorm scheelt in de vervuiling van je spoelwater (er komt bovendien minder shampoo in je spoelemmer waardoor het vuil minder blijft zweven, en dat wil je uiteindelijk ook).
 
Nice ,zo doe ik het ook ,eerst even uitspoelen naast de emmers ,en daarna pas in de spoel emmer..!:)^
 
B.K. zei:
Nice ,zo doe ik het ook ,eerst even uitspoelen naast de emmers ,en daarna pas in de spoel emmer..!:)^
Het ziet er natuurlijk heel interessant uit als je wasemmer kraakhelder is en je spoelemmer flink vervuild MAAR uiteindelijk wil je in geen van beide vervuiling. Dus je mitt goed uitknijpen voor het spoelen (zoals we dus al ervaren hebben).
 
heb een vraagje hier over.. :auw
wat is nu precies de functie van zo ding!?

alleen maar dat je niet per ongelijk op de bodem komt van de emmer ofniet??
zie ik dit verkeerd!? :schaam
 
oke'
dus dit is de functie ervan..

Het voorkomen van swirls is een van de grootste uitdagingen in het verzorgen van uw lak. Swirls ontstaan door stukjes vuil en stof die tijdens het wassen over de laklaag van de auto gewreven worden. De Grit Guard helpt dit voorkomen. De Grit Guard kan simpelweg in de bodem van uw emmer geplaatst worden. Telkens als u uw washandschoen (Wash Mitt), mop of doek door de emmer haalt voor meer sop wrijft u deze ook tegen de Grit Guard. Dit helpt het vuil te verwijderen en bovendien zorgt de Grit Guard ervoor dat het vuil op de bodem van de emmer blijft.

denk er maar is goed over na dan.. :auw
om zo ding bestellen of meteen zo emmer! :auw :)
 
Zoals ik ook net al in een ander topic aangaf ,je kan gewoon best de Gritguard emmer erbij kopen ,zeer degelijk materiaal..! :)^
 
Ik heb op zich ook wel interesse in emmers inclusief Gritt Guards, maar er zijn veel types in omloop heb ik het idee....:roll

Je hebt ze van:

Meguiars
Chemical Guys
Dodo Juice
Gritt Guard

Welke hebben jullie in het assortiment Tim of andere(n) ?

Er staat me iets bij dat de emmers van Dodo Juice slap waren, althans niet heel dik kunststof toch?
 
Die van Meguiars en Chemical Guys zijn 15 liter.
Die van Gritt Guard 20 liter, hier in de shop: klik
Deze laatste hebben mij voorkeur, lekker groot/diep en semi-transparant.
 
Jeff ,koop je de Gritguard emmers ,ik vindt persoonlijk de Megs net iets te klein (heb ik zelf).. En ze zijn dan ook nog eens goedkoper.. :)^