• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grit Guard vraagje

En hoeveel gg je erin hebt liggen.

Die witte emmers zijn dat van die voedsel emmers, van mayo en bij de bakker? Zijn die nog een beetje water dicht als je de deksel erop hebt.
 
Wat ik niet snap of begrijp, we kopen voor veel geld detail spullen.
Potten wax, coatings, doeken, shampoo, polijst machines, polijst middelen, washmith, wheel borstels en alles wat ik ben vergeten
En voor een super goede emmer van 11 of 14 euro gaan zoeken naar een emmer waar het Grid Guard rooster in past.
 
Wat ik niet snap of begrijp, we kopen voor veel geld detail spullen.
Potten wax, coatings, doeken, shampoo, polijst machines, polijst middelen, washmith, wheel borstels en alles wat ik ben vergeten
En voor een super goede emmer van 11 of 14 euro gaan zoeken naar een emmer waar het Grid Guard rooster in past.

Ooh neej. Ik heb er nu 3 grote Marco. Ik heb er alleen 1 nodig om alle borstels en foa, lansen in te stoppen en dacht dat de kleine misschien groot genoeg was maar dat is niet het geval. Zal toch grote nr 4 bestellen.


En wat een flinke die je erin hangr

Ze zijn 28cm hoog hier, maar als je ze op elkaar stapelt zijn ze 56cm hoog :innocent:

2 keer de helft is dus toch 1 hele
 
Wat ik niet snap of begrijp, we kopen voor veel geld detail spullen.
Potten wax, coatings, doeken, shampoo, polijst machines, polijst middelen, washmith, wheel borstels en alles wat ik ben vergeten
En voor een super goede emmer van 11 of 14 euro gaan zoeken naar een emmer waar het Grid Guard rooster in past.
Sommigen kunnen niet op de stoep wassen. Ik moet met de spullen naar een wasbox. Daar is weer geen kraan dus ben je al 50 euro kwijt alleen aan een oplossing om water op de plek te krijgen.
Gelukkig nu een wasbox gevonden met wel warm waterkraan.
 
Sommigen kunnen niet op de stoep wassen. Ik moet met de spullen naar een wasbox. Daar is weer geen kraan dus ben je al 50 euro kwijt alleen aan een oplossing om water op de plek te krijgen.
Gelukkig nu een wasbox gevonden met wel warm waterkraan.

Dan zou ik zeker goede emmers willen hebben. Weet je hoeveel 10 liter water is, als dat door je auto heen gaat.
Heel veel water, wat overal tussen gaat.
 
Tja, gewoon die kwalitatief goede en onverwoestbare emmers kopen voor die €50,- tien keer je auto gaan wassen op lokatie bij de wasstraat. Dan kosten je emmers maar €5,- per keer wassen. Maar ongetwijfeld was je wel twintig keer per jaar en dan is het maar €2,50 per keer wassen. Oftewel binnen een jaar terug verdient, want een normale goedkope emmer zit ook al rond de €2,50.

Deze emmers gaan met gemak wel 10/20 jaar mee! En daar kan geen slappe frietsaus/action/bouwmarkt emmer tegen op hoor : unamused:

Maar goed, tegenstrijders kunnen natuurlijk iedere keer die €2,50 ook weggooien in de automaat bij de wasbox voor water.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en tembaco
Maar even dit topic gebruiken. Heeft er iemand een Grit Guard Dolly?
Wil graag de buitenste maat weten. Kijken of ze op het plankje passen...