Ze zijn 28cm hoog hier, maar als je ze op elkaar stapelt zijn ze 56cm hoog
Wat ik niet snap of begrijp, we kopen voor veel geld detail spullen.
Potten wax, coatings, doeken, shampoo, polijst machines, polijst middelen, washmith, wheel borstels en alles wat ik ben vergeten
En voor een super goede emmer van 11 of 14 euro gaan zoeken naar een emmer waar het Grid Guard rooster in past.
Ze zijn 28cm hoog hier, maar als je ze op elkaar stapelt zijn ze 56cm hoog
Krijg de kleine meid hier ook niet in een grote gepropt, dus dat kan ik je afraden.Hangt ervan af of je de emmer wil gebruiken als badje voor de kleine thuis
Sommigen kunnen niet op de stoep wassen. Ik moet met de spullen naar een wasbox. Daar is weer geen kraan dus ben je al 50 euro kwijt alleen aan een oplossing om water op de plek te krijgen.Wat ik niet snap of begrijp, we kopen voor veel geld detail spullen.
Potten wax, coatings, doeken, shampoo, polijst machines, polijst middelen, washmith, wheel borstels en alles wat ik ben vergeten
En voor een super goede emmer van 11 of 14 euro gaan zoeken naar een emmer waar het Grid Guard rooster in past.
Waar???Sommigen kunnen niet op de stoep wassen. Ik moet met de spullen naar een wasbox. Daar is weer geen kraan dus ben je al 50 euro kwijt alleen aan een oplossing om water op de plek te krijgen.
Gelukkig nu een wasbox gevonden met wel warm waterkraan.
Krijg de kleine meid hier ook niet in een grote gepropt, dus dat kan ik je afraden.
Althans, kreeg de deksel niet goed dicht...
Sommigen kunnen niet op de stoep wassen. Ik moet met de spullen naar een wasbox. Daar is weer geen kraan dus ben je al 50 euro kwijt alleen aan een oplossing om water op de plek te krijgen.
Gelukkig nu een wasbox gevonden met wel warm waterkraan.