• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
En vanmiddag opgehaald bij Michael dus ik kan etiketjes gaan maken :jippie

Michael, bedankt nogmaals voor het regelen. Ik heb met eigen ogen kunnen zien hoe druk je het ermee hebt! Thx! :-)^

Hoe maak je die labels AudiA3? Wij hebben op het bedrijf ook wel een labelmachine, maar die maakt geen logo's e.d. Ziet er strak uit!

Thx! Labels heb ik gewoon geprint op normaal papier en daarna kaftfolie er overheen geplakt. Is wel ff werk.

Heeft iemand de flessen al binnen via verzending :cool dinsdag reed er hier een wagen van DHL door de straat, beste man even aangehouden en gevraagd of hij geen pakketje voor mij had :-d maar dat was niet het geval

Heb ze vanmiddag gekregen! Zie mijn collectie en laatste aanwinst topic! Bedankt Michael.

Ik heb de flessen vandaag in goede orde ontvangen. Het ziet er prima uit ! Bedankt voor alles!

Jaaaa, binnen en gelijk aan de slag gegaan:
https://forum.Carclean.com/cc_postsm199189/Hebben-we-nog-wat-gedaan-vandaag-Deel-7.aspx#post199189

Thanks Michael!! Echt top.

Ik heb ze ook binnen! Erg mooi! Bedankt ook voor de maatbekertjes. Ik zocht nog zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.