• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik vanmiddag thuis kwam stond er een pakketje op me te wachten. Alles keurig netjes aangekomen. En nog een paar mooie maatbekertjes erbij. Bedankt!

Misschien laat..............maar kan ik nog aan een 5-tal flessen met sproeier komen ?

5x500ml+sprayer €14,00(bezorgen)

Dank..........ik hoor het wel............

Ik heb me uiterste best gedaan om alles zo snel mogelijk te verzenden pff wat een werk en audi3 prachtige set flessen dat brengt mij ook op een idee om het zo te doen.

Vanavond gaan de allerlaatste dozen de deur uit(net nog iemand gehad die het kwam ophalen) dus diegene die het nog niet heeft sorry maar ben er heel erg druk mee bezig geweest.

scenic zei:
Misschien laat..............maar kan ik nog aan een 5-tal flessen met sproeier komen ?

5x500ml+sprayer €14,00(bezorgen)

Dank..........ik hoor het wel............

Ik zal voor je kijken heb nog wat flessen over maar ik wil me eigen collectie flessen ook op orde brengen deze had ik nog niet voor die tijd en toen ik eindelijk een goede leverancier vond kwam ik op het idee om deze groupbuy te organiseren.

Ik zag gisteren dat je ze al hebt verzonden, enig idee hoe lang het normaal duurt voordat ze er zouden zijn?

het kan 2 tot 3 dagen duren volgens dhl

Zit net te kijken maar je pakket zit nu ergens in een sorteercentrum ik verwacht dat je ze dan morgen hebt

ooo oke maakt nie uit,dan ga ik me slaapzak voor de deur weer weghalen hoef ik ook niet te wachte op die beste man.

:lol :lol :lol

Michael bedankt voor al het werk. Heb net mijn pakketje in ontvangst mogen nemen. :-d
De maatbekertjes zijn ook ideaal! Was al van plan die ergens op te snorren.

Zal nog even de slang van de sprayers inkorten en ze zijn klaar voor gebruik.:party

Graag gedaan zelf bezig om etiketten te maken voor me eigen collectie zo even sticker vellen kopen zodat ik ze netjes erop kan plakken.

Ik wil ook van die mooie etiketten maken die AudiA3 ook heeft gemaakt.
Ik heb nog niet voor al mijn 10 flessen een bestemming, maar ik heb het idee dat dat niet heel lang gaat duren;-)

@ AudiA3
Als ik naar je foto kijk van je flessen dan zie ik natuurlijk een logo en daar onder in het rood wat er in de fles zit.
Maar wat staat er in zwarte letters helemaal onderaan het etiket? Kan het niet lezen op de foto.

Ik zoek nog een leverancier / hobbyist, die voor mij een aantal etiketten (tegen vergoeding) wil fabriceren :ja

De flessen van de groupbuy :cool

Groupbuyspraybottles.webp

Quincy zei:
Ik zoek nog een leverancier / hobbyist, die voor mij een aantal etiketten (tegen vergoeding) wil fabriceren :ja

De flessen van de groupbuy :cool

Leuker is om zelf te maken ik ben er mee bezig en heb van audiA3 een excel bestand gekregen maar ik kreeg een paar ideeën die ik heb toegevoegd.

Het kost even wat tijd maar probeer het anders mail me even help ik je voor noppes.

Ik wilde vandaag even sticker vellen kopen deze zijn water en kras bestendig en hebben een a4 formaat helaas nergens aan te komen in de winkel dus net maar besteld via inet.

michael83 zei:
anders mail me even

Word waarschijnlijk morgen dat ik je even een mail stuur, kan ik nog even bekijken wat ik allemaal in de bottles wil hebben, heb tot nu toe:

- Meguairs APC 1:10
- Meguairs APC 1:4
- Poorboys Pina Colada
- Dodo Juice born slippy 1:10
- Meguairs GCC 1:10
- Meguairs Wheel Brightener 1:4
- Iron X
- Poorboys Green Apple

Ik heb 15 flessen tot mijn beschikking, moet nog even kijken wat er allemaal in moet komen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.