Soepergrover zei:En wat vindt je aanstaande halve trouwboek van de aanschaf?
Heb je al op de bank mogen slapen? Kun je gelijk voor de DAP gaan.]d~^
Chris1962 zei:Kan ik de extractor trouwens ook op alcantara gebruiken ?
Tim zei:Theoretisch kan het wel, maar ik zou er erg voorzichtig mee zijn.
@bassochist: we hopen binnen een week!
Binnetie zei:Zojuist besteld en betaald, natuurlijk nog wat andere spulletjes meebesteld .
Had het al eerder willen doen, maar moest plotseling een nachtje in het ziekenhuis blijven. De oorzaak heeft met het poetsen te maken, het wordt steeds gekker. Had nl een onsteking achter mijn schouderblad als gevolg van een overbelaste schouderspier.
Het heeft ook te maken met de aandoening die ik heb, een soort van reuma (om het eenvoudig te houden). Ze gaven aan dit niet zomaar weer te doen of om het te laten doen. Met laten doen kan ik me maar 1 ding bedenken... een DAP500 kopen , maar goed dat is weer een rib uit mn lijf. Misschien dat ik het via de gemeente kan krijgen alszijnde 'medisch advies'. Erg jammer hoor dat je je hobby dan anders in moet delen (verspreiden over een hele week en dan hopen dat de auto tussentijds niet vies wordt).Al-X zei:Pff moet niet gekker worden, erger geworden door het poetsen 8-())
Maar dan moet Cees ook uit gaan kijken met wat ie zegt bij workshops.. Hij bleef er maar op hameren dat je vanuit de schouder moest bewegen enzo (Workshop III-bezoekers weten waar ik het over heb! )
Sterkte ermee in ieder geval!
Ontopic:
Valt me nog enigzins mee met levertijd! Dan kan ik 'm in de vakantie mooi gaan uittesten op genoeg auto's hiero!