• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tim zei:
Bevestiging gehad dat de zending onderweg is, dus als het meezit morgen of overmorgen in huis! :party:

Tim, ik heb vanaf morgen weer nachtdiensten dus ik ga het niet redden om hem op te halen...

Wil nog wel wat andere spullen bestellen van Dodo Juice, kan het dan in een keer verzonden worden ?
 
Soepergrover zei:
Mooi. In dat geval woensdag ophaalavond?

Zou mij ook wel heel goed uitkomen aangezien ik de extractror eigenlijk vrijdag nodig heb, anders moet ik er alsnog 1 gaan huren :no

Gr. Arjan
 
Quincy zei:
Tim, ik heb vanaf morgen weer nachtdiensten dus ik ga het niet redden om hem op te halen...

Wil nog wel wat andere spullen bestellen van Dodo Juice, kan het dan in een keer verzonden worden ?

Geen probleem, dat is mogelijk! :ja
 
Soepergrover zei:
Mooi. In dat geval woensdag ophaalavond?


Correct! Voor iedereen die hem op wil halen: reserveer morgen alvast in je agenda. Een en ander natuurlijk wél afhankelijk van de daadwerkelijke levering!
 
hey tim de plannig is om ook morgen avond te komen en tevens de kaartje op te halen als dat kan
kan ik bij jou pinnen of kontant
:party:
 
Ophalen brengt wel een risico met zich mee:
Als je weer even rondgelopen hebt in de 'snoepwinkel', ga je vaak met meer naar huis dan oorspronkelijk de bedoeling was. ,^^

Ik houd het forum in de gaten.
 
Soepergrover zei:
Ophalen brengt wel een risico met zich mee:
Als je weer even rondgelopen hebt in de 'snoepwinkel', ga je vaak met meer naar huis dan oorspronkelijk de bedoeling was. ,^^

Ik houd het forum in de gaten.


en dat is ook de bedoeling.
 
Wanneer worden de extractor's opgestuurd?
Hopelijk heb ik deze van de week nog.
Heb volgende week vakantie en wil mijn auto eens een grondige beurt geven met alles erop en der aan.
 
En....zijn ze al binnen...
Heb zin in een ritje naar Carclean:party:
 
zit ook met smart te wachten maar doet tim bewust heb er nog weer wat bij besteld hahaha
 
Het is nog niet eens 11 uur!! je lijkt wel een van mijn klanten

Klant: "Ik zou vandaag geleverd krijgen!!."
Centquarantasette: "Klopt meneer van Klanteren maar t is pas kwart over negen."

:party:
 
dan moet ik tot zondag wachten eerder kan ik niet helaas dan neem ik de rest ook wel mee
 
Aah, jammer. Morgenavond wordt voor mij lastig.

[edit] :star mocht:star er donderdag / vrijdag nog een ophaalavond georganiseerd worden: welke openingstijden hadden jullie dan in gedachte?
Als het dan net zo laat wordt als met de padwashers, kan ik nog wel even langskomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.