• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
tim weet je toevallig hoelaat morgen want wil hem dan morgen komen ophalen met een vriend die ook wat spulletje wilt aanschaffen ;)
grtz tim
 
jammer dat ze vandaag niet zijn binnen gekomen:sob: , nu word het voor mij op zijn vroegst zaterdag dat ik het op kan halen. Ik weet niet of dit eventueel mogelijk is?
 
Jammer van vanavond. Heb gisteren speciaal mijn auto nog gekleid en gewassen en in een laagje natty's red gezet.

Je kan natuurlijk niet met een smerige auto voor komen rijden bij de expert's :D

Maargoed ik heb zojuist nog een bestelling gedaan en via ideal betaald en hoop dat als morgenavond de ophaalavond doorgaat ik gelijk deze bestelling samen met de bestelling die ik bij de extractor had gedaan kan meenemen. Dan ben ik weer een blij mens. Heb voor de komende tijd een aantal auto's op de planning staan.

Maar het belangrijkste is natuurlijk het uitproberen van de extractor en daar heb ik een heel mooi project voor de deur staan.

Gr. Jeroen
 
vanmiddag even geweest bij tim en collega's de U2 kaartjes halen maar ze waren er echt nog niet de gangpaden waren nog begaanbaar:D
 
Zojuist chauffeur gesproken, hij is rnd 13.15 bij onze loods. Dus vanaf een uur of 14.00u kunnen ze opgehaald worden.

Vanavond kan ik zelf helaas niet (fysio), maar we kijken of we morgenavond een ophaalavond kunnen regelen.
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik spring zo in de auto.
(zoekt adres op, en draait alvast warm:-" :-" :-" :-" )
 
Tim zei:
Zojuist chauffeur gesproken, hij is rnd 13.15 bij onze loods. Dus vanaf een uur of 14.00u kunnen ze opgehaald worden.

Vanavond kan ik zelf helaas niet (fysio), maar we kijken of we morgenavond een ophaalavond kunnen regelen.
Kun je niet beter naar de fysio gaan nadat je 60 extractors hebt versleept? ;)
Veel plezier met de spullen allemaal trouwens :)^
 
Ze zijn binnen!

Door het grote volume van de extractors kunnen we maar een paar per dag versturen. Dus vandaag een paar, morgen een paar en de rest volgende week.
 
ik heb 'm vandaag opgehaald, en zometeen gelijk even de stoelen schoonmaken.

en ja dan ben je daar en dan gebeurt het onvermijdelijke, je gaat met meer naar huis dan alleen een extractor.:-b :-b :-b :-b
 
bassochist zei:
ik heb 'm vandaag opgehaald, en zometeen gelijk even de stoelen schoonmaken.

en ja dan ben je daar en dan gebeurt het onvermijdelijke, je gaat met meer naar huis dan alleen een extractor.:-b :-b :-b :-b
Ah ik voel een show off aankomen... Veel mensen lijken hem op te halen. 200 Km rijden voor mij... toeren is leuk maar zo'n eind voor een extractor haha :D
 
Let wel op:

Als er betaald is met iDEAL of gekozen is voor vooruitbetaling, dan worden ze automatisch verstuurd! Wil je dat niet, dan moet je zo snel mogelijk contact met ons opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.