• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy gesloten: AluTech NTSR 20 Extractor (nat/droog zuiger) van € 195,- voor € 135,-.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist reactie gehad:

AluTec Munchen zei:
We received your payment – thanks a lot – and we will prepare the loading. I guess the transport to the Netherlands will take round about 2 to 3 working days.

Dus wellicht woensdag al hier! :party:
 
Gisterenavond besteld en Betaald.
Tim als we al hebben besteld en betaald,komt er dan nog iets bij van transportkosten?
Want meende daar iets overgelezen te hebben maar vind het niet direkt terug.
 
Er kwam dacht ik kleine bijdrage maar België is altijd betalen toch voor verzendkosten 8 euro dacht ik.
 
Prima Frank!

Tot nu toe hebben 40 mensen de NTSR daadwerkelijk in bestelling gezet! Waarvoor dank.

We hopen ze hier woensdag binnen te krijgen. En zullen dan 'last minute' op woensdagavond een ophaalavond kunnen organiseren. Dus houd daar rekening mee!
 
Ik kan hem helaas niet ophalen, de afstand kan voor mij niet uit (200 km), nu ben ik wel iemand die graag mag toeren, maar ook dat is nu even niet mogelijk :(. Ik wacht geduldig dat de post hem komt bezorgen.
 
Ik zou hem dan ook evt op vrijdag uit mijn werk op kunnen komen halen....

Misschien nog wat dingetjes erbij]d~^

D.
 
Tim zei:
Prima Frank!

Tot nu toe hebben 40 mensen de NTSR daadwerkelijk in bestelling gezet! Waarvoor dank.

We hopen ze hier woensdag binnen te krijgen. En zullen dan 'last minute' op woensdagavond een ophaalavond kunnen organiseren. Dus houd daar rekening mee!

mooi ik heb volgende week de hele week de tijd, en ik moet nog wat meer spulletjes hebben.
 
mocht ie van de week nog binnenkomen kom ik hem vrijdag ophalen, volgende week ben ik namelijk met vakantie vandaar.

ik hou mijn oren en ogen open....

grtz DAPpere DoDo...
 
Helaas was ik wat druk de laatste dagen en heb ik nog geen tijd gehad om het te bestellen+te betalen.
Gelukkig was het niet verplicht om het van te voren te betalen:roll
Moet toch nog wat andere dingen mee laten komen, dus dat zie je binnenkort!:-b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.