• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10. markprinsen
11. Hannes85
12. tee-dee-ie
13. Danielle
14. Ivo's
15. Christiaan
16. DKBM (Martin)
17. B.K.
18. Kootje
19. corsawim
20. Harold-A1
21. RST-Smurf
22. Berkant
23. Peter
24. D-J
25. Raymond
26. Guntherm
27. shaguar
28. Martin245 (neemt genoegen met het "verouderde" type)
29. Karim (nieuwe type)
30. tator
31.
32.
33.
34.

Ik begrijp door de reactie nu iets meer van het principe van het nieuwere type extractor. Het filter is een waterfilter net als bij een waterpijp waar de rook door het water gaat. Dat houdt inderdaad vrijwel alle stof tegen. Maar gaat dat niet klotsen als je de extractor verplaatst? Ik wil hem ook in huis kunnen gebruiken zonder risico dat er water morst doordat er water uit klots door dat water filter. Het klikt leuk maar bijn 99 % van alle stofzuigers hebben stofzakken en dat werkt goed. Oke microscopisch fijn stof gaat er michien door heen (alhoewel mijn mile stofzuiger een HEPA/koolstof combi filter heeft en daar komt echt niets doorheen, ook geen luchtjes)

Dus als jullie een plaatje en wat specs hebben van het nieuwe type dan graag

Waterfilter.webp

Characteristics:

• Power 1450W max.
• By-pass suction unit
• Safety plug
• Storage of cable, tubes and accessories
• 4 wheels for good manoeuvrability
• Aluminium tubes
• Washable filter

Advantages of water filtration

Vacuum cleaning without bag, constant suction power, excellent filtration (mite, allergens), sucked air travels through water, dirt stays in the lower part of the container, simple preparation and cleaning after application, washable permanent filter, wide variety of equipment

How water filter works?

Air sucked together with soiled particles travels along the tube into the vacuum cleaner container filled with water. The dirt stays in the water, and special double semispheric ribs on the separator whirl the air flow one more time and press it again into the water to be cleaned one more time. Then the sucked air goes up through a spiral-shaped separator, while possible insoluble particles stay in the microfilter. Air filtered in such a way is thoroughly and naturally purified.

Variety of equipment:

Folding brush for floor
Crevice nozzle
Nozzle for upholstered furniture
Extension for furniture
Brush for wet vacuum cleaning

1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10. markprinsen
11. Hannes85
12. tee-dee-ie
13. Danielle
14. Ivo's
15. Christiaan
16. DKBM (Martin)
17. B.K.
18. Kootje
19. corsawim
20. Harold-A1
21. RST-Smurf
22. Berkant
23. Peter
24. D-J
25. Raymond
26. Guntherm
27. shaguar
29. Karim (nieuwe type)
30. tator
31. M@rk (nieuw)
32.
33.
34.

1. Rodders
2. King_TuuR
3. RedCat
4. GdV42
5. Paulus de Boskabouter
6. Miikey
7. Pinomerta
8. BMW4Life
9. vonred
10. markprinsen
11. Hannes85
12. tee-dee-ie
13. Danielle
14. Ivo's
15. Christiaan
16. DKBM (Martin)
17. B.K.
18. Kootje
19. corsawim
20. Harold-A1
21. RST-Smurf
22. Berkant
23. Peter
24. D-J
25. Raymond
26. Guntherm
27. shaguar
29. Karim (nieuwe type)
30. tator
31. M@rk (nieuw)
32. Lambiek12
33.
34.
35.

Bedankt Tim voor het plaatsen van die plaatjes en de specs.

Worden bij de nieuwe versie nu ook twee speciale injector/opzuigmonden geleverd. Bij de oude heb je twee aparte zuigmonden (groot en klein) waarmee je de schoonmaakvloeistof opspuit en in dezelfde beweging er weer afzuigt. Ik zie op deze foto's wel de gewone zuigmonden waarmee je ook vloeistoffen op kan zuigen maar daarmee kun je geen vloeistof opspuiten. Verder ziet het apparaat er prima uit en van de toegevoegde waarde van het waterfilter ben ik wel overtuigt.

Groeten GdV

Ow aan de topic titel te zien, kan er nu enkel nog de nieuwe versie genomen worden en niet de standaard alutec?
Ik zie weinig voordeel in dat spiraal systeem, wat heeft het voor nut om geen/minder stoffen in de lucht te hebben? Stof heb je toch overal en hou je niet tegen.
Met het oude systeem haal je toch verbluffende resultaten, wat het nieuwe systeem hier aan toevoegt is me beetje onduidelijk :schaam

Dus het is me beetje onduidelijk, wat gaat het apparaat nu kosten?:roll

Vind het toch knap dat er al 30 inschrijvingen waren voordat er een plaatje van de extractor verscheen. Iedereen schrijft waarschijnlijk blind in op "een luchtkasteel"

Spiraalfilter.......... Leuke marketing. :-"

Ben ook benieuwd hoeveel forumleden zich weer terugtrekken op het moment supreme.

Zo te lezen weet jij wat de nadelen hiervan zijn, als je dit zou delen met ons zouden heelveel dit op prijs stellen denk ik:-)^

Dat idee had ik ook vandaar mijn reactie hierboven waar ik een beetje versteld van sta en wel heel nieuwsgierig ben naar de nadelen hiervan:rules

Weet van de vorig groupsbuy dat ie alleen maar groter en groter werd, niet alle namen zijn hier vermeld maar lopen via clubs etc dus ik heb er het volste vertrouwen in dat de 100 gehaald gaan worden !
Luchtkasteel / zandkasteel, gelood heilig in hetgeen Tim / CC verkoopt >>> no way dat ie de goede naam ten grabbel gaat gooien met rommel en bagger.