• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

:)^

Had zelf verwacht dat ik hem pas in het nieuwe jaar zou krijgen ivm de kerst, de late bestelling van mijn kant en de trage levering vanuit Engeland...dus dit is weer een leuk kerstcadeautje ;)
 
Ik kom 'm komende week of de week erop wel een keer ophalen. Ik mail/bel nog wel even.
Hebben jullie nog aangepaste openingstijden rond de feestdagen? Kan ik er rekening mee houden.
 
Bij mij staat de status op verzending. :party:

Gisteren mijn nieuwe HD uitgepakt, de karcher 1100 winner.
Dus volgende week (kerstvakantie) even hopen op een dag goed weer en dan aan de foam samen met de nieuwe HD.

Is het trouwens niet vervelend om 5 liter jerrycans (snowfoam) in een doos te moeten verzenden? Lijkt me aardig zwaar.

Nog bedankt voor de mooie actie.

Gr,
Vincent
 
Thanks voor de mooie aanbieding...die kon ik niet aan me voorbij laten gaan als beginnende detailer.

Pakketje is blijkbaar gisteren verzonden, dus dat is nog een mooi kerstcadeautje erbij!
 
osieke zei:
Thanks voor de mooie aanbieding...die kon ik niet aan me voorbij laten gaan als beginnende detailer.

Pakketje is blijkbaar gisteren verzonden, dus dat is nog een mooi kerstcadeautje erbij!



Bij mij staat "niet verzonden"hier op site, terwijl ik hem donderdagavond besteld had. Ach ja, dan maar tot maandag w88. :)_[]
 
Pakketje is gisteren verzonden met GLS. Maar.. die leveren toch niet op zaterdag? :confused:

Dus wordt het een weekendje uitstel voordat ik kan foamen.
 
Net als ik even weg ben komt de postbode lang ]-0 .. Dus nog een dag of 2 geduld hebben en dan kan ik eindelijk sneeuwen in de straat. Alhoewel ik sterk het vermoeden dat iemand mij al is voorgeweest.. :D

Tim alvast bedankt en ook nog bedankt voor jullie kerstkaart.
Stond ook weer een goed advies op :rules (kortingskode). Je weet het goed te brengen.
 
Jaaaaaa! Alles is zaterdag aangekomen. Nu was ik niet thuis maar alles was netjes bij de buurman afgeleverd (TNT), dus kon ik het 's avonds ophalen.:party:

Nu maar afwachten wanneer we kunnen gaan foamen.......
 
Hier ook keurig afgeleverd door GLS.

Gr.
Vincent

EDIT: is het nodig om na het foamen de lans door te spoelen met warm water of iets dergelijks? In verband met verstopping.
 
Tim zei:
Ik denk logistiek probleempje met de extractor, excuses voor de vertraging.



No problemo! Het kado compenseert ruimschoots alle vertraging.... Het ziet er alleen leuk uit zo'n grote doos onder de kerstboom.... :) :)
 
ben vandaag m`n karcher schuimlans persoonlijk gaan halen bij de CC hoofdkwartier, het dooide lekker dus kon gerust weer de weg op dus greep ff het moment om langs te gaan, was bijna met meer spullen weg gegaan, zag in m`n ooghoek nog een wookie liggen en heb hem even geaaid, deze is voor de volgende bestelling.:D :D .

P.s. de spekkies waren lekker.....
 
Even een klein vraagje:

Gister heb ik de fles op de foamlance gezet,
alleen sluit de fles niet goed aan. Hij gaat er niet goed
op en pakt maar het eerste stuk schroefdraad en gaat
al gelijk schuin.
Ik weet dat je voorzichtig moet zijn, maar dit is wel vaag.

Is dit veel voorkomend en is er eventueel een alternatief?