• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

Spuit iedereen nu gelijk die hele literfles van de foam lance leeg? Lijkt me voor 1 auto beetje overdreven. Hoe doe je dat dan als je maar 1 auto wilt doen? Restant erin laten zitten, of maar een halve fles maken???

307SW zei:
Spuit iedereen nu gelijk die hele literfles van de foam lance leeg? Lijkt me voor 1 auto beetje overdreven. Hoe doe je dat dan als je maar 1 auto wilt doen? Restant erin laten zitten, of maar een halve fles maken???

Als je een beetje geoefend bent moet je toch wel een auto of 3 kunnen foamen met 1 liter. ;)

Als er over blijft kan je het gewoon in de fles laten zitten, geen probleem.

Gisteren is er een nieuwe pallet met foam en lansen vanuit Autobrite onze kant opgestuurd. Laten we hopen dat de transportmaatschappij goed zijn werk goed en dat we de zending deze week nog kunnen verwachten.

Na vorige week mijn DAP & pads binnen gekregen te hebben, werd vanmorgen mijn Foam Lance, Mothers washmitt en Supa snow foam thuis afgeleverd.
Binnenkort gaat het hier sneeuwen in de straat........eh even wachten tot het weer gaat dooien??????ivm pekel e.d.
Bedankt voor de spekkies Tim, die eerst even opeten voordat mijn vriendin thuiskomt. Bij de vorige bestelling was de helft van de spekkies al weg.

Zojuist mijn bestelling geplaatst.

Bij deze wil ik Carclean bedanken voor het mogelijk maken van deze actie, evenals het goede advies via mail.

Bedankt, fijne dagen

Gisteren kwam de buurvrouw mijn pakje brengen. :-)^

Dus mijn vriendin heeft weer snoepjes :-d

Vind de schroefdraad van de fles van de lans wel erg kwetsbaar.
Hij draait gemakkelijk scheef en beschadigd snel.
Dan maar voorzichtig en met beleid fles eronder draaien.

Soepergrover zei:
Goed dan. Ik ga dit jaar niet op wintersport, maar wil toch wel wat sneeuw zien.

213. Soepergrover - Bosch (ben ik nou serieus de enige in de groupbuy met een Bosch HD?)

Ik heb je altijd al een rare vogel gevonden.....;)

Jan Peugeot zei:
Dat viel mij afgelopen zaterdag ook al op bij de foamlance van alteaniels.

Jan Peugeot zei:
Gisteren kwam de buurvrouw mijn pakje brengen. :-)^

Dus mijn vriendin heeft weer snoepjes :-d

nipak of andere flessen )poorboys 500ml flessen
passen gewoon op de lans, zonder te lekken

je zal niet de eerste zijn die er 1 stuk draait,

en nee, de mijne is nog heel, vind alleen de literfles t egroot, vandaar een 500ml erop

Voor een "Heavy duty" had ik wel net een iets degelijker potje verwacht.
De lans zelf zit er wel super stevig uit.

Ach nu eerst eens wachten tot de temp omhoog gaat en dan de oprit eens onderschuimen. 8d

me alfa staat nu in het schuim.. nog even wachten, dan kunnen we afspoelen, en wassen..

gewoon 0.5 graden, en arie gaa foamen.. ik vin dhet pracgtig