• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

een gewone poorboys of nipak fles, krijg je die er wel gewoon op??
het is af en toe een beetje knoeien met die liter fles,, en ik vind hem persoonlijk ook veel te groot.

een nipak sprayfles of poorboys fles moet er gewoon op passen,

en er zijn meerdere mensen die de standaard fles stuk hebben gedraaid de eerste keer..

volgens mij zijn de flessen ook intussen veranderd??
 
Eh, same here. Merkte het gelijk toen ik de fles er probeerde op te schroeven.
Het lijkt wel of de spoed van de schroefdraad niet overeenkomt met de aansluiting op de lance zelf.

@Ron-RS: wat voor fles heb jij? Ik heb er zo een met bovenaan zo'n vernauwing (met ribbeltjes). Ik zag elders op het forum al een andere fles.
 
@Soepergrover:
Klopt, die fles heb ik ook. Ik zag inderdaad ook allemaal
andere flessen.

@aron147:
Nog niet geprobeerd. Ik heb op dit moment ook geen
fles over, maar zal hem eens op mijn spray&wipe fles proberen.
 
@ soepergrover en ron, ik ben vandaag ook bij cc geweest om o.a de foam lance op te halen. zou het iets kunnen zijn voor het type hd reiniger. ik heb m voor een nilfisk
 
alle lansen zijn hetzelfde, alleen de eindconnector verschilt.
je kan later nog het eindstuk vervangen, mocht je een ander merk hd reiniger kopen..

de verbinding is ook niet ECHT super.. maar tot nu toe doet een nipak fles het prima, en meer als een halfe liter heb ik toch niet nodig
 
Net even wat flessen geprobeerd, ze gaan er allemaal zonder probleem op.

De ssf 1 liter fles past er ook perfect op, dus ik giet de ssf over naar de standaard fles.
Maar het rare is dat de dop van de ssf fles dus wel gewoon pakt op de standaard fles die er bij zat :s

Nou ja...we komen er wel. En dan als de spray&wipe 500ml op is gaat die onder ;)
 
Ben hier ook met wat flessen in de weer geweest en eigenlijk past alleen de fles van de foam lance zelf niet lekker. Zelfs een lege colafles past prima. :s
En net wat Ron zegt, passen de onderlinge doppen wel overal op. Raar.
Ik wil er best een andere fles onderhangen (zodra ik er een leeg heb), maar ik zou verwachten dat de meegeleverde fles zou moeten passen.

(en nee, ik ga niet met een Coca Cola fles aan de slag)
 
Ik heb de foamlans vandaag ontvangen.
In de collectie heb ik al twee handsproeiers van Gloria (geel / blauw type 137, art-nr 137.0000).
Gekocht bij Welkoop / Boerenbond, niet goedkoop ( ff 8 euro in de aanbieding) maar wel heel fijn.
Deze hebben een fijnsproeier die zowel bij inknijpen als bij loslaten sproeit.

De halfliterfles van die sproeiers is dikwandig en past prima op mijn Karcher lans.
Gaat de sproeier gewoon op de dunne fles die bij de lans zat (voor de Bilt Hamber APC).

Net uitgevonden dat de half liter flesjes van HG (Bad & Douche) ook passen.
Als de doorsnede wel goed is, maar het toch niet past ligt dat vaak aan de start van de spoed.
Dan bedoel ik dat de schroefdraad lager begint dan direct vanaf de rand. Randje afsnijden helpt.

Hans
 
Beetje laat, maar ook hier is die binnen!!! (Al ongeveer een weekje:grinning: )
Nu maar wachten op mooi weer om hem te testen!!! (lees meer als 0 graden..)

Was iig super verpakt, samen met nog wat andere spullen en natuurlijk wat heerljke spekkies er bij!
 
Mooie jaarafsluiter. Ik had graag meegedaan maar heb nog geen hogedruk spuit laat staan een fatsoenlijke wateraansluiting.

Als het allemaal mee zit dan meld ik me gedurende de loop van 2010 wel voor de felbegeerde foam lance. Voor de volle prijs dan wel helaas. Maar ja Mann kann nicht alles haben.
 
Dan denk ik idd dat we kunnen spreken van een zeer geslaagde actie met zoveel deelnemers.
Denk dat de foamvoorraad inmiddels ook flink geslonken zal zijn.

Hulde voor het initiatief.:)^
 
Je betaling is de 23e ontvangen, hij is de 23e de deur uit gegaan en hij is op de 24e om 10:49 afgeleverd en er is getekend door DAVY.

Als het goed is heb jij, net als elke order, een verzendmelding van ons ontvangen, met daarin de link van de track en trace code.

Als je het niet ontvangen hebt dan kunnen we het bij GLS navragen uiteraard, maar daarvoor geldt altijd hoe eerder melden hoe beter.