• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

Tim zei:
Je betaling is de 23e ontvangen, hij is de 23e de deur uit gegaan en hij is op de 24e om 10:49 afgeleverd en er is getekend door DAVY.

Als het goed is heb jij, net als elke order, een verzendmelding van ons ontvangen, met daarin de link van de track en trace code.

Als je het niet ontvangen hebt dan kunnen we het bij GLS navragen uiteraard, maar daarvoor geldt altijd hoe eerder melden hoe beter.

thanks voor de reactie
 
amaai wa nen zaak, allé kan er nu wel mee lachen :D

dus pakje afgezet bij de verkeerde mensen :ja , voor het kort te houden ik werk in een winkelstraat in knokke (belgie), alle winkeliers kennen elkaar wel zo een beetje, wel mijn pakje is afgeleverd op een verkeerd nummer maar wel in de juiste straat, doordat ik erover had met mijn buren had er één wel een pakje gekregen met shampoo enzo maar wist van niets omdat er een student afgetekend had :rules (die davy dus), die zaten met mijn spullen, man man man

nu deze middag mijn spullen af gaan halen bij die mensen, ahja merci gls, als ik die mensen zie die bij gls werken heb ik rap mijn bedenkingen over, sorry voor mijn indruk maar ik ben eerlijk, er word in de straat wel soms geleverd bij de buren door gls, de firmanaam die met hun werkt is een naamloze vennootschap met een buitenlandse naam, met buitenlanders als werknemers die nog geen nederlands begrijpen, goedkoop ja maar ...

allé kan nu ook foamen
 
Hoeveel haren heeft een mens op zijn hoofd?

Zoveel haren als dat ik spijt heb dat ik nie heb meegedaan.

Wist ik veel dat ze er ook gewoon voor een Bosch waren.....

In ieder geval allemaal veel plezier, onderstaande wacht tot de openingsaanbieding!