• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

55 orders he, dus het kan zijn dat je qua zending er alsnog niet bij zit.

Bijvoorbeeld 20 keer Alto + 35 keer Karcher = 55, maar als je als nummer 55 op de Karcher lijst staat dan vis je nog even achter het net.

De 2e zending van Autobrite gaat maandag daar de deur uit en hopelijk diezelfde week nog hier!

Wil dat zeggen dat ik er niet bij ben?
Heb als ik besteld en betaald heb 1liter SSF genomen daar de 5 liter niet meer invoorraad was(later kwam er ook een kruis bij 1liter en de FOAM kit voor de kranzle staat nog altijd groen bij bestelling) ,wil dat dan zeggen dat ik nu moet wachten tot er terug 5 liter beschikbaar is?

Groetjes,Meire

:party

Goed nieuws! En door het wachten heb ik mijn aankoop voor een hogedrukreiniger ook even uitgesteld... blijkt dat het morgen -10% is bij de Brico, bespaart me weer 8 euro :)

Wel spijtig dat GLS niet op zaterdag levert, maar ach, ik wil dit al meer dan een jaar, ik kan nog wel een weekje wachten.

meire zei:
Wil dat zeggen dat ik er niet bij ben?
Heb als ik besteld en betaald heb 1liter SSF genomen daar de 5 liter niet meer invoorraad was(later kwam er ook een kruis bij 1liter en de FOAM kit voor de kranzle staat nog altijd groen bij bestelling) ,wil dat dan zeggen dat ik nu moet wachten tot er terug 5 liter beschikbaar is?

Groetjes,Meire

Er zijn problemen met de literflessen die wij nog hadden staan, deze lekken en dat is niet optimaal. De orders met literflessen zullen met de volgende zending mee de deur uit gaan.

Voor deze zending kunnen 30 orders met 5 liters de deur uit.

Waar we nog wat kunnen betekenen zullen we dat zeker doen, maar we gaan straks hiervoor alle orders nalopen.

als er in je orderoverzicht geen rode kruis staat bij de foam lance en ssf , betekent dat dan dat die van mij klaar staat om op te halen.

@Tamer, alles staat voor je klaar!

@De rest: we hebben 65 orders de deur uit gekregen vandaag. Ook wat liters hebben we de deur uit gekregen.

Verzendmeldingen worden om 18.00u verstuurd.

Nieuwe zending wordt vanuit Autobrite maandag verstuurd.

En let op! De actiecode is nog maar een paar dagen geldig, tot 15 december.

Klopt helemaal wat Tim schrijft ik kwam namelijk net aanrijden toen de spullen vanuit het magazijn in de wagen werden geladen voor verder transport.

Ook natuurlijk mijn eigen spullen gelijk meegenomen.
Carclean bedankt voor de service en het kadootje wat erbij zat.

Nu eerst de auto lekker vies maken, ga een weekendje naar Maastricht en Dusseldörf. x-]

Tim zei:
@Tamer, alles staat voor je klaar!

@De rest: we hebben 65 orders de deur uit gekregen vandaag. Ook wat liters hebben we de deur uit gekregen.

Verzendmeldingen worden om 18.00u verstuurd.

Nieuwe zending wordt vanuit Autobrite maandag verstuurd.

En let op! De actiecode is nog maar een paar dagen geldig, tot 15 december.

Mailtje ontvangen, hartelijk bedankt :ja

[mod]Quoten van het bericht dat er direct boven staat is niet nodig[/mod]

Zeker weten :party

Mijn collega's zullen nu wel helemaal raar staan kijken als ik mijn wagen ga wassen!

Die vonden het al raar dat ik 2 emmers en mijn eigen shampoo gebruikte :lol
*ik werk bij een autoschadeherstelbedrijf en daar wordt alles natuurlijk gewoon ingekocht bij een leverancier*

Hoera, deze morgen mijn Foam Lance (incl. 5L foam) mogen ontvangen! :jippie
CC, van mijn kant bedankt voor deze groupbuy en voor de top service :-)^