• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy GESLOTEN: Heavy Duty Foam Lances! Met 40% korting! Van € 85,- voor € 50,-

Nog even geduld hebben denk ik.
Oorspronkelijk zou inschrijven voor de groupbuy tot eind november hebben gekund. Inclusief verzending vanuit de UK naar Carclean en verwerking + verzending tot op je deurmat had je de foamlance dan ook nog niet gehad.
Dat de groupbuy code al eerder is vrijgegeven en dat die t/m 15 december geldig is, is alleen maar mooi meegenomen.

Kan elk moment binnen komen, dat horen we nu al een week.
Ik begin toch wel ongeduldig te worden.
Hebben ze het wel verstuurt vanuit Autobrite?
Ergens ook gelezen dat het weg was maar nog geen tracking nummer.
Niet weg = geen tracking nummer
Wel weg = tracking nummer
Zo moeilijk moet het toch niet zijn in Engeland.

hoezo?
de actie is nog niet eens AFGELOPEN..

dan erbij.. 100 lansen.. dat zijn er heeel veel!

dacht jij dat ze ALLEMAAL op voorraad waren dan?

dat is trouwens tevens de reden dat ik hem, nadat de code er was, DIRECT besteld heb..
als jij dat gedaan had, had jij nu ook al een paar weken kunnen foamen:jippie

Zo actie is natuurlijk wel goed voor de continuiteit van vervolgbestellingen.
De shampoo is een verbruiksartikel.
We zullen geduld moeten hebben.
En aan het team van CC zal het zeker niet liggen.
Jongens ga zo door.

Het is kennelijk wel Engeland hoor |-)zzz |-)zzz
Laatst een pakje in Engeland besteld, ging via Frankfurt (dagje pause) naar Amsterdam (weekendje pause)...

Ik heb jaren zonder lans gedaan, kan wat mij betreft nog wel een weekje bij :-"

Hans

aron147 zei:
hoezo?
de actie is nog niet eens AFGELOPEN..

dan erbij.. 100 lansen.. dat zijn er heeel veel!

dacht jij dat ze ALLEMAAL op voorraad waren dan?

dat is trouwens tevens de reden dat ik hem, nadat de code er was, DIRECT besteld heb..
als jij dat gedaan had, had jij nu ook al een paar weken kunnen foamen:jippie

Heb ik wel gedaan. Maar mijn visie is dat je dan moet wachten tot de GB periode ook echt afgelopen is. Dan alles laten overkomen en uitleveren.

Maargoed, mooi om te horen dat het snel geleverd kan gaan worden.

Nijssen zei:
Heb ik wel gedaan. Maar mijn visie is dat je dan moet wachten tot de GB periode ook echt afgelopen is. Dan alles laten overkomen en uitleveren.

Dan mag en kan er nog niemand ongeduldig worden.......Actie liep/loopt toch tot de 15e december ?????

(zegt diegene die hem ook gelijk heeft afgerekend en laten komen, en nu dus al enkele keren heeft gefoamd) ;)

Ik ben speciaal al vuil en modder op de auto aan het sparen, om gelijk het foamen es goed te testen! :lol

Vandaag van de eerste 55 orders de deur uit!

Er is veel meer foam besteld dan in eerste instantie gedacht. Ook zijn er veel meer lansen besteld.

Autobrite is al bezig om de rest zo snel mogelijk op een pallet te zetten voor de 2e zending. Laten we hopen dat deze zending sneller binnen is dan de eerste. :ja

Zie ook:

Carcleannl: http://yfrog.com/auv0mwj - De eerste picklists zijn uitgedraaid.... :)

Tim zei:
Vandaag van de eerste 55 orders de deur uit!

Yes !!:-)^ Ik had 55.
Ik zal de straat afzetten, het wordt vast een heeel grote doos, drie orders gecombineerd.

Bewerkt zie reactie Tim.
Alsnog wat geduld :-" :-" Het is toch vreeeselijk koud.
Ga eerst wel de zomervelgen kleien en waxen (binnen dan :ja )

Hans