• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Ik vroeg me altijd al af of het ook als snowfoam gebruikt kon worden. Dat ga ik binnenkort maar eens proberen, want het lijkt me makkelijker dan paneel voor paneel aanbrengen.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Let op dat het niet op droogt op het lakwerk. Dan heb je wel een probleem met vlekken.
 
Nee nog niet gebruikt. Gebruik het zelf liever als gewone shampoo.
 
Jongens, meisjes en ander gespuis :)

Even een vraagje in dit erg mooie, bijzondere en prachtige merk topic....

Is er iemand die Prep gebruikt of weet dat het gebruikt kan worden als een APC. Ik las dat het wordt gezien als een ontvetter (logisch) maar dat het ook zo gebruikt kan worden vraag ik mij af....

Is er iemand die Tar gebruikt en wat kan zeggen over de sprayer levensduur. Bij andere Teerverwijderaars (voor de oplosmiddelen) is de levensduur van een sprayer kort tot niet.

Alvast bedankt beste Dodo's ;)
 
Bij andere Teerverwijderaars (voor de oplosmiddelen) is de levensduur van een sprayer kort tot niet.

Ik gebruik de teerverwijderaar van ValetPro in originele sprayfles (nu 2 jaar oud) en de sprayer doet het nog steeds uitstekend. Hij lekt niet, vernevelt goed en het product werkt ook nog eens goed. Ik zet de fles na gebruik altijd gewoon weg, dus ik spoel hem ook niet door met water. Ik weet het, niet Gyeongerelateerd, maar misschien een goeie om te onthouden.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Jongens, meisjes en ander gespuis :)

Even een vraagje in dit erg mooie, bijzondere en prachtige merk topic....

Is er iemand die Prep gebruikt of weet dat het gebruikt kan worden als een APC. Ik las dat het wordt gezien als een ontvetter (logisch) maar dat het ook zo gebruikt kan worden vraag ik mij af....

Alvast bedankt beste Dodo's ;)

Het ontvet wel, maar ik kan vrijwel bijna met alle tot bijna alle zekerheid zeggen dat het niet reinigt..:p

Nooit geprobeerd overigens.. er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is een poging wagen..:D
 
Ik gebruik de Prep ook als ontvetter op lak en kunststof vooraf een coating of dressing aan te brengen. Maar niet als APC doeleind. Ook gebruik ik het op glas voor dat ik een glas coating aanbreng.

Ik gebruikte al enige tijd de Gyeon Tar en de sprayer heeft het nog nooit begeven bij mij. Ook de Tar zelf vind ik een erg fijne teer verwijderaar. Ben nu overgetapt op de ValetPro dus we zullen zien.
 
Ik heb Gyeon Tar al 1,5 jaar in een Monello flesje zitten, geen idee of de sprayer nu nog werkto_O

Tijd om te testen Mario!!! Ik heb hier nog een fles Mothers voor je staan hè ;)

Het ontvet wel, maar ik kan vrijwel bijna met alle tot bijna alle zekerheid zeggen dat het niet reinigt..:p

Dit zijn antwoorden waar ik wat aan heb.

Ik gebruik de Prep ook als ontvetter op lak en kunststof vooraf een coating of dressing aan te brengen. Maar niet als APC doeleind.

Vreemd eigenlijk dat Gyeon geen A.P.C. heeft.

Ik gebruikte al enige tijd de Gyeon Tar en de sprayer heeft het nog nooit begeven bij mij. Ook de Tar zelf vind ik een erg fijne teer verwijderaar.

Dat is een goed antwoord. Dat wordt hem dus. De DJ Tar Remover is echt een sprayer vreter. Welke ik ook gebruik na 2 weken is het ding finaal opgelost.
 
@Istnogferarie Ik gebruik prep alleen maar om te ontvetten als voorbereiding voor beschermlagen. Voor andere doeleinden heb ik meer geschikte spulletjes. Ik denk jij ook, haha.

Uhm, ik denk het wel. Ik kan me alleen niet meer herinneren welk merk ik ook alweer heb staan voor APC en eigenlijk alle andere doeleinden ;)

Ik ben eigenlijk zo goed als uitgewinkeld op DJ en probeer nu een detail koffertje van Gyeon aan te maken. Die nieuwe flessen zijn zo gaaf!
Binnenkort is dit tasje verGYEONend :
 

Bijlagen

  • Collectie TecnhoSpray 2017-01-01-1.JPG
    Collectie TecnhoSpray 2017-01-01-1.JPG
    219,2 KB · Weergaven: 79
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Zijn hele mooie tassen. Houd er wel rekening mee dat de flessen er alleen zonder sprayer in passen. Dus die zou je eruit moeten halen alvorens je ze in de tas doet. Misschien dat @Dibbuz dit kan bevestigen.