Let op dat het niet op droogt op het lakwerk. Dan heb je wel een probleem met vlekken.
Bij andere Teerverwijderaars (voor de oplosmiddelen) is de levensduur van een sprayer kort tot niet.
Jongens, meisjes en ander gespuis
Even een vraagje in dit erg mooie, bijzondere en prachtige merk topic....
Is er iemand die Prep gebruikt of weet dat het gebruikt kan worden als een APC. Ik las dat het wordt gezien als een ontvetter (logisch) maar dat het ook zo gebruikt kan worden vraag ik mij af....
Alvast bedankt beste Dodo's
Ik gebruik als ontvetter Prep of EX. Hierme ontvet ik lak en ook kunststof. Ik gebruik beide niet als APC, daar heb ik.. tja, APC voor. Daar is het goedje te duur voor en ik denk dat he niet écht reinigt zoals en APC.er iemand die Prep gebruikt of weet dat het gebruikt kan worden als een APC
Ik heb Gyeon Tar al 1,5 jaar in een Monello flesje zitten, geen idee of de sprayer nu nog werkt
Het ontvet wel, maar ik kan vrijwel bijna met alle tot bijna alle zekerheid zeggen dat het niet reinigt..
Ik gebruik de Prep ook als ontvetter op lak en kunststof vooraf een coating of dressing aan te brengen. Maar niet als APC doeleind.
Ik gebruikte al enige tijd de Gyeon Tar en de sprayer heeft het nog nooit begeven bij mij. Ook de Tar zelf vind ik een erg fijne teer verwijderaar.
@Istnogferarie Ik gebruik prep alleen maar om te ontvetten als voorbereiding voor beschermlagen. Voor andere doeleinden heb ik meer geschikte spulletjes. Ik denk jij ook, haha.
Welke sprayers gebruik jij in de DDJ tas?
Ik ben eigenlijk zo goed als uitgewinkeld op DJ en probeer nu een detail koffertje van Gyeon aan te maken. Die nieuwe flessen zijn zo gaaf! Binnenkort is dit tasje verGYEONend :[/QUOTE zei:Dan wel in stijl blijven, hoor:
https://www.carclean.com/nl/product/Accessoires/Opbergtassen?9005=100089&s=0:1&v=1