Hi,
Ik wil mijn kunststofdelen van de auto gaan behandelen met Gyeon Q² Trim Protection, uiteraard heb ik mij zo goed als mogelijk ingelezen toch heb ik wat aanvullende vragen.
Het volgende stappenplan wil ik toepassen:
De tussentijdse handelingen zijn bekend, afnemen van prep, na laten inwerken van Trim deze afnemen met een MF om overtollige residu weg te nemen.
Volgens mij is dit de basis (zo niet dan hoor ik het graag), de vragen waarmee ik zijn o.a.
Ik hoor het graag
Ik wil mijn kunststofdelen van de auto gaan behandelen met Gyeon Q² Trim Protection, uiteraard heb ik mij zo goed als mogelijk ingelezen toch heb ik wat aanvullende vragen.
Het volgende stappenplan wil ik toepassen:
- auto wassen
- afplakken van delen rondom het gebied welke ik wil aanpakken
- kunststofdelen met APC schoonmaken
- Kunststofdelen met Gyeon prep behandelen
- Kunststofdelen behandelen met Gyeon Q² Trim Protection
De tussentijdse handelingen zijn bekend, afnemen van prep, na laten inwerken van Trim deze afnemen met een MF om overtollige residu weg te nemen.
Volgens mij is dit de basis (zo niet dan hoor ik het graag), de vragen waarmee ik zijn o.a.
- De applicator plus brillendoekje (zal anders heten maar dat vind ik het net) kan je die vaker dan een keer gebruiken?
- De MF doeken waarmee je de prep en trim afneemt kan je die daarna weggooien (prep wrs niet trim weet ik dus niet)?
Ik hoor het graag