• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Quartz demodagen op 30 april en 1 mei!

Weet iemand of deze clinic buiten/binnen plaatsvindt?

Kan ik rekening houden met het stylen van mijn outfit :cool:.
 
De nanolex dag werd binnen gehouden, met uitzondering van de uitleg over wassen. Die was binnen.. Ik denk dat een en ander afhankelijk is van het weer, maar ik gok zomaar dat het grootste deel van de dag binnen gaat zijn..
Ik zou wel een lekkere winddichte jas meenemen, want het wil daar op de hoek nog wel eens flink waaien!
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Leuke en leerzame clinic vandaag, bedankt!

@tembaco ik was de kofferbak al klaar het maken voor al die spullen die je in ging laden, waar was je heen? :sob:
 
Er werd aandachtig naar de meneer van Gyon geluisterd....;)

20160430_140756_1.jpg
 

Bijlagen

  • 20160430_140756_1.jpg
    20160430_140756_1.jpg
    297 KB · Weergaven: 149
Laatst bewerkt:
Haha was zeker een kicke dag, weer veel geleerd!! De stoeltjes kwamen als geroepen indd!!:p Ik sta weer heimelijk op de foto, je ziet alleen de groene onderkant van me schoenen.
 
Benieuwd wat jullie allemaal hebben geleerd.

De belangrijkste lessen die ik heb geleerd:
1. De Gyon coatings moet je eigenlijk alleen in een overdekte enigszins geconditioneerde ruimte aanbrengen en de auto daar minimaal een uur of 8 laten staan.
2. Een sterk ontvettend afwasmiddel (zoals Dreft) is een goede keuze om de lak voor de behandeling goed te ontvetten.
 
Laatst bewerkt: