• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Gyeon Rim] droge test na 5000km

Kikker79

Detailing chief
15 okt 2013
56
75
44
Amersfoort
Beste detailers,

enkele maanden geleden heb ik mijn zomerset in 2 lagen Gyeon Rim gezet. Het verslag laat ik voor nu even achterwege. Na vanmiddag de banden op spanning te hebben gebracht was het moment daar om met een droog doekje een veeg over de velgen (linksvoor en linksachter) te maken.

Ik voelde en zag dat de vervuiling zich niet aan de velg had gehecht. Het voelde een beetje vettig aan. Ik had veel verwacht maar dit overtrof toch wel mijn verwachtingen! De verleiding is nu wel erg groot om de hele auto met Gyeon te verwennen :)

LA.jpg


LV.jpg
 
Ik kan het verhaal van hierboven enkel en alleen maar bevestigen. Heb mijn OZ zomervelgen ook met Gyeon Rim gedaan (voorheen Carpro DLUX) en het is werkelijk ongelooflijk goed spul. Je moet je even de tijd gunnen om het spul fatsoenlijk te verwerken op de velgen, maar dan ben je er ook weer tot aan de winter/ zomerbandenwissel van af. ;) Top

Gr,
Guy