• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon tire vs Poorboys bold n bright

Ronniiie

Detailing guru
12 nov 2016
241
153
34
Doornspijk
de0d1k.jpg


Zo ik ben weer even wezen smeren!

Gyeon tire zit er na 1 laagje er mooi gedekt op. Bij de Poorboys moet je hiervoor 2 laagjes aanbrengen al smeert de Poorboys wel fijner uit maar dit komt denk ik vooral omdat hij op waterbasis is!

Ik ben erg benieuwd naar de "standtijd" nu ik ze tegelijk heb aangebracht!

Persoonlijk vind ik de Gyeon er mooier op zitten deze geeft net wat minder glans.
 
Gaaf! Ben erg benieuwd. Het die Poorboy's er nu ook op zitten, maar dan op een auto die amper gebruikt wordt, dus dat geeft niet echt een goed beeld ervan. Die Gyeon lijkt me ook wel erg mooi.
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
@Soepergrover Haha ik ben er toevallig gisteren geweest en even een extra flesje gehaald!

@Micha D. Deze wordt net iets vaker gebruikt denk ik ja. Banden worden ook warmer dan een auto band! Ik verwacht zelf dat de Gyeon langer blijft zitten omdat de poorboys op waterbasis is en na een goede regenbui zodat de wegdek ook goed nat is verdwijnt. Maar we gaan het meemaken.
 
Standtijd van Gyeon Tire is vele malen beter dan Bold&Bright.
Leuk dat je Bold&Bright nu goedkoop kan aanschaffen middels die actie maar voor het resultaat kun je beter Gyeon aanbrengen vind ik.
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
Het verschil is goed zichtbaar. Zou toch ook een foto met zonlicht van de Gyeon willen zien. Dan is het nog beter vergelijken.
 
Verschil is te zien, alleen persoonlijk geef ik weinig om duurzaamheid. Als een wax bijvoorbeeld ee maand houdt vind ik het al best. Bij banden is dat ook zo voor mij, al houdt het 2 weken goed vind ik het ok :)