• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Tire

Ronniiie

Detailing guru
12 nov 2016
241
153
34
Doornspijk
Vorige week 6 april aangebracht ondertussen 2700km ermee gereden! Vandaag voor het eerst afgespoten. Ziet er nog netjes uit, de meesten bandendressing wat ik gebruikt heb was er na een week zeker verdwenen. Oordeel zelf & Check ook de video!

256zd5t.jpg


 
Laatst bewerkt:
@Istnogferarie @m@rio Ik moet zeggen dat hij erg zuinig in gebruik is! Ik zal morgen eens een foto toevoegen van het flesje hoe voel hij nog is.

@Quantoxx Ja klopt er zit een mooi laagje op! Hij is niet volop hoogglans en daar houd ik ook niet van..;)! De banden worden weer mooi zwart hierdoor. Met een goed water afstotend laagje.
 
Ik vind Tire mooi spul. Ik geloof ook graag dat je zelfs voor zulke banden niet veel hebt hoeven te gebruiken. Tire dekt als een malle en op zulke gladde wangen smeert het lekker weg. :)

Tire krijg ik alleen heel glimmend als ik veel product gebruik en dit zó op laat drogen. Enkele dagen later is dit jet zo goed weer weg, dan is het een zijdeglans.
 
  • Leuk
Reactions: Ronniiie
@Quantoxx geloof me dit soort banden neemt ook heel veel op he! Vooras banden zijn een goed jaar oud en de trekas banden ondertussen 3 jaar oud. Met de Poorboys moest ik hem gewoon 2/3x in smeren want hij zoog het zo op! Maar de tire kun je nog mooi uitsmeren. Heb er een foto bij gevoegd met hoeveel er nog in zit na 8 van zulke banden en 1x ons personen auto gedaan!
 

Bijlagen

  • IMG_0808.JPG
    IMG_0808.JPG
    214,6 KB · Weergaven: 209
@Blade haha nou nee, dit is mijn eigen vrachtwagen (eigendom) en de trailers die ik er achter heb zijn van mijn opdrachtgever. En elke dag een andere, wordt dan wel een hele dure hobby!

@m@rio Jaa dat mag dan inderdaad wel ja Haha!
 
@Micha D. Mwah hij was nog aanwezig maar vooral dofjes dus weer een nieuw laagje aangebracht afgelopen week! Ben ook alweer 11.000 km verder dus had het ook niet anders verwacht. Maar de "coat" laag was nog wel aanwezig, dit merkte je bij het afspuiten met een hd vooral.
 
Wat was je voorbereiding voor het aanbrengen? Nog met iets speciaals schoongemaakt? Ziet er top uit!

Heb je de slickrims van waxaddict wel eens gebruikt? Zo ja, hoe vind je die vergelijken?
 
Wat was je voorbereiding voor het aanbrengen? Nog met iets speciaals schoongemaakt? Ziet er top uit!

Heb je de slickrims van waxaddict wel eens gebruikt? Zo ja, hoe vind je die vergelijken?

ik had hierbij geen voorbereiding, wordt anders helemaal een dure hobby als ik ze ook nog eerst ga schoonmaken met tire cleaner..:p
Nee, deze heb ik nog nooit gebruikt. Misschien de volgende keer mee bestellen.
 
Een APC(all purpose cleaner) waarmee je ook je banden schoon kunt maken hoeft niet duur te zijn en verlengt de standtijd van je bandendressing.
 
Een APC(all purpose cleaner) waarmee je ook je banden schoon kunt maken hoeft niet duur te zijn en verlengt de standtijd van je bandendressing.

Dat klopt.. die heb ik ook in huis gehaald maar dat is pas kort geleden gebeurd Haha! Dus die ga ik de volgende keer gebruiken.