• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ik ben nieuw hier

mathijs

Detailing rookie
27 jun 2010
7
0
Hallo ik ben mathijs ben 21 en hou me graag bezig met detailing.
Ben ook VAG fan en rij zelf een a3 uit 98.

Nu heb ik meteen al een vraag, omdat ik hier nieuw hier ben is het nog even zoeken.
Maar wie kan een lijst samen stellen van produckten van wassen tot waxen, namen van produckten die jullie aanraden.
Nu heb ik een dap500 met poorboys waneer kan ik dat gebruiken na het kleien of voor behandelen.
Graag uitleg pleas, zijn namelijk zoveel dingen dat ik het even niet meer weet:| :schaam

mvg mathijs homburg

Dank u.
Mocht ik vragen hebben stel ik ze gerust, dus naar het kleien me swirls met de dap eruit halen en daarna pre wax en dergelijken dus.

Nog een vraagje.
Ik heb nu de mothers klei kit, is dit aan te raden of hebben meerdere hier ervaring met een ander merk.?

Morgen even wat foto,s posten van me net gedetailde car.

mvg mathijs homburg

de mothers klei kit is prima!
erg veel waar voor je geld.

klei is lekker zacht, sommige vinden hem TE zacht, ik vond hem zelf wel lekker.

van wat ik geprobeerd heb, bevalt mij de dodojuice supernatural klei het best, icm dodojuice born slippy

Welkom Mathijs, vooraleer ik een lijst bij elkaar had was ik enkele weken en uuren lezen verder, in principe staat het overal op het forum, bekijk tutorials en lees bevindingen van producten aandachtig door.

Het is wat leeswerk maar daarna zul je geheid aan een lijst komen dat voldoet aan je knip en je eisen, want dit kan niemand anders voor jou bepalen dus ook geen lijst voor je maken :rules