• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ik ben ron

rdv

Detailing rookie
26 feb 2016
2
2
61
IJmuiden
Hallo ik ben ron en kom uit ijmuiden.
Ik rijd al vanaf 2000 in het merk nissan en rijd momenteel in een nissan Qashqai zwart van kleur.
Ik houd ervan om mijn auto netjes te houden en wil dit op een makkelijke manier doen.
Ik heb voorheen regelmatig glansprotector gebruikt en dat werkt goed, ik krijg vanaf volgende week een witte auto(voor het eerst in mijn leven) dus ga ik mij verdiepen in het makkelijker schoon maken en houden van deze kleur.

• Leuk
Reacties: StijnV
Hey Ron,

Welkom op het Forum!

Makkelijk onderhouden kan zeker wanneer je de auto goed in de bescherming zet en dit onderhoud zal ook zeker leuk zijn.
Wees gewaarschuwd; Wanneer je inziet dat er mooie producten en materialen beschikbaar zijn en het leuk is om deze te gebruiken, zal het Detail-Virus je al snel in zijn greep nemen. :P

Greetz

Hallo Ron, welkom op het forum en ben benieuwd naar je vorderingen met het onderhouden van witte lak. (Ik heb ook ooit 16 jaar in IJmuiden gewoond)

Dank jullie wel, ik ga zeker besmet raken met dit clean virus.
Ik heb nu metallic lak en krijg volgende week een Solid lak, dus moet ik er wel een goede bescherming over heen hebben.
Vandaar dat ik me in lees, ik geloof wel dat de dealer er iets van Cartec waxguard op laat brengen? maar dat verkopen ze niet bij carclean.

Cartec waxguard

Deze zie ik veelal voorbij komen bij dealers. Deze, of de WaxOyl 100+. Van beide hoor/lees ik slechte verhalen omdat deze producten worden aangeprezen als lakpantser/lakverzegeling met ''garantie'' van meerdere jaren.

In de praktijk is het binnen no-time volledig ruk en die garantie is een broodje aap zonder aap.

Zo krijg je bij WaxGuard 3 jaar garantie, maar als je auto ouder is als 6 maanden, nog maar de helft...

Ik weet niet of je betaalt voor deze behandeling, of krijg je het er ''gratis'' bij, maar ik zou het lekker zelf gaan doen. Dit kan als met een ''simpele'' sealant van een paar euro zoals een test tussen WaxOyl en PB EX-P liet zien. De ''lakverzegeling'' is niks meer als een sealant...

Greetz