• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ook nieuw

GTI-R

Detailing rookie
9 aug 2010
8
0
Goedenavond

ben Ferry en woonachtig in Geldermalsen

Krijg binnen enkele weken mijn Nieuwe Golf 6 R
Nu ik pas ben begonnen met het detailen heb ik me hier ook eens aangemeld

Ik heb een Rising Blue golf besteld,en wilde deze eigenlijk zonder poetsbeurt laten afleveren,om hem daarna zelf volledig te voorzien van het nodige.
heb sinds 2 weken 2 nieuw T6 bussen in het blackpearl zwart mogen ontvangen,en daar zitten een partij hologrammen in dat wil je niet weten.

auto worden daar even snel gepoetst,maar vraag niet hoe

Mocht iemand het leuk vinden om die Golf nog mooier te maken..be my guast
alles aanwezig van Dap 500 tot noem het maar op

P1030686.webp

P1030685.webp

P1030691.webp

Bedankt allemaal...

en nee jammer genoeg heb ik niet de voorraad van carclean staan;)
Ik bedoelde meer dat als er iets speciieks nodig was ik dat dan zou bestellen...haha

maar heb een leuk starterspakketje staan...
aangezien ik een beginner ben,wil ik mijzelf niet volledig aan de nieuwe auto wagen!

Vandaar mijn vraag in de openingspost....voor evt hulp.
Denk er is hier vast wel een goede detailer die een Golf R20 wil verwennen met een kuurtje..

greetz en thanks voor het welkom

welkom, en ik zou zeggen gewoon doen haha, misschien ook handig als je meld waar je woonachtig bent voor eventuele gegadigden en wat je zei over de poetsbeurten bij dealer ik begrijp je helemaal mijn Audi (niet nieuw) leek wel een glazen bol toen ik hem pas kreeg!!!!

mijn broer kocht pas ook een nieuwe Transporter welke voorzien werd van zo'n speciale wax laag van paar honder euro en bandjes zwart gemaakt, na een dag rijden leek de bus wel een ouwe T3 met olieverbruik heel de bus zat onder de het bandenzwart doordat ze het niet uitgewreven hadden!!!! echt heel onprofessioneel in mijn ogen

Is in omgeving Geldermalsen..

Ja is inderdaad erg zonde hoe ze worden afgeleverd...heb binnen 3 weken 2 nieuwe bussen in ontvangst mogen nemen
en is gewoon jammer

Ik wilde mijzelf een kleibeurtje uitsparen door hem maar niet gepoest te laten afleveren,en daarna direct aan de slag gaan met hoe het wel hoort

Kan de detailer die bereid is om te helpen een leuk carclean pakketje aanbieden...

Toch wel iemand die deze fraaie golf een wilt verwennen met een kuurtje
Nogmaals het betreft een nieuwe auto in Rising Blue

pb maar

Wordt sowieso toch wel kleien, ongeacht hoe afgeleverd is !
Nieuwe auto dus meteen een goede start maken en daar hoort kleien toch echt bij :)

kleien zal zowieso moeten gebeuren inderdaad...
maar als het goed is geen polijstwerk en schades repareren.

gaat me meer om de hulp zodat ik dar ook weer wat van leer,en iemand het plezier doen om een nieuwe auto mooi te maken:lol

Nou de golf inmiddels in bezit...en 2 pakketjes binnen van CC

zal proberen om morgen eens wat foto's te plaatsen .

zo vorige week maar eens geprobeerd hem lekker in de poets en wax te zetten

zal vanavond eens de toegepaste volgorde en gebruikte spullen plaatsen