• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo'tjes

dannydehert

Detailing chief
24 jul 2009
1.087
95
Temse (België)
Hallo allemaal,

Ik heet Danny, woon in Antwerpen en ben 27 jaar.
Voila!

Wacht er is meer $$)
Na veel leuke dingen gezien te hebben op het forum ben ook ik gebeten door de detailing-microbe.
Ik heb me deze week dan ook heel wat materiaal aangeschaft om erin te vliegen.
En dat erin vliegen was vandaag: wat een prachtig weer om in de schaduw aan het polishen te slaan!

Zelf rij ik met een Ford Puma 1.7 Zetec, Zilvergrijs van bj2000
En ook nog met een Honda CB500S van bj1999
Toen ik de Puma tweedehands kocht waren er op het linkerportier allemaal kleine zwarte verfvlekjes die de vorige eigenaar er met een schuursponsje had proberen af te doen :auw
Ik had toen het Step 1-2-3 schema van meguiars gebruikt (Crystal paint cleaner - polish - wax), en dit handmatig.
Ik heb met de paintcleaner en veel elbowgrease alle verf weg gekregen en heel veel krasjes. Toch blijft het dak van de auto ongewoon grof aanvoelen en de kleur is ook dof; ik kan niet wachten tot ik daar voor en na-fotos van kan maken...

Maar nu ik de DAP500 heb, ga ik het over een andere boeg gooien.
Vandaag men eerste detailing gedaan: auto van schoonma ;-) (kijk maar bij projecten, daar ga ik wat foto's posten)
Het is enorm leuk om te doen en de voldoening is groot.

Zoals iemand al schreef op het forum: een week niet gedetailed is een week niet geleefd :cool

Tot later op het forum!