• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hardnekkige grasvlek(ken), iemand nog een briljante tip?

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
3.409
193
50
Nuland
Ok, ok, niet auto gerelateerd. Althans ik verwacht dit niet zo snel in een auto aan te treffen. Dus als het niet kan/mag, verwijderen maar.
Vraagje hier met betrekking tot een “geknoopt vloerkleed”. Het is een vloerkleed van wol.

De hond had schijnbaar teveel gras gegeten en besloot in de nacht te gaan vomeren. Vanochtend lag er dus een pluk gras.
Weggehaald, nat gemaakt en met Autofinesse Verso apc 1/7 verhouding en paardehaarborstel geprobeerd schoon te krijgen. Het verbeterde iets, volgende stap was met PB Enzyme Stain & Odor en paardenhaar. En dat met veel geduld, vaak herhaald.

Ik zou verwachten dat het wol wat vettig was en het daardoor makkelijk verwijderbaar zou zijn. Niet dus. Maar het blijft toch wat groenig op de witte vezels

Iemand nog een idee, tip?

Omdat het nu nat is, zal ik later een fotootje bijvoegen.
 
Update, inmiddels na veel, heel veel sessies, is die nagenoeg verdwenen.
Daardoor ook wel een beetje structuur (van de wollenknoop) vernaggelt, maar daar bedenk ik wel weer wat op.
 
  • Leuk
Reactions: Brad