De typische Carclean dag dus, daar gaat ie dan.
Alles klaar gezet en dan eerst even lekker foamen:
Het ging al snel van kwaad naar Karcher:
Dan de bodem gereinigd met zo'n staaf op wielen en vier gaatjes erin, wielkasten, als laatste de hele auto van top tot band met het welbekende twee emmer systeem:
Het was en droog garnituur:
Alles schoon, alles keurig (als laatste afgeblazen met de
Monello Meastro), meneer Wouter zegt; oké!
Dan mocht ein-de-lijk het nieuwe mattensetje erin wat ik al heeeeeeel lang geleden had gekocht:
Ook lag er al een tijdje een Cerakote setje klaar om eens te proberen op de bumpers, ik heb ze eerst wat ontvet met isopropyl alcohol, handschoentjes aan en gaan, aanschouw het resultaat:
Kan het beter?
Ja dat kan zeker, kwestie van herhaling denk ik.
Al met al ben ik er best tevreden over en heb meteen even wat andere kunststof delen zoals de spiegelkappen en deurlijsten gedaan.
vervolgens het gisteren besproken kratje weer ingepakt na een opruim actie (o.a. de tjaptjoy startkabels in de Kliko ge-slam-dunked)
En weer vol, met een mooi nieuw bij het interieur passend kleed, dat hoort er gewoon bij als je in de jaren '70 geboren bent
Mijn vader had er altijd eentje present in de auto, naast wat andere zaken die onderweg handig kunnen zijn (natte doekjes bijvoorbeeld)
En de ook al eerder besproken startkabelset arriveerde vandaag met onze altijd goedgeluimde pakketbezorger, 'kijk hier houd ik nu van' dacht ik bij het openen van het koffertje, super degelijke klemmen en echte 35mm2 koperen kabels van 3 meter, als iemand anders of de Volvo wat hulp nodig heeft kan dat tenminste bij heel hoge nood (de Noco kan een dikke diesel ook aan als hij vol is)
Dat kan ook weer in de kofferbak.
Morgen de A.P.K. dus, wat er ook gebeurt, de Volvo word in ieder geval verwend met vier nieuwe slofjes.
Fijne avond!