• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hd Kärcher K2

timVFR

Detailing addict
11 jun 2016
10
63
33
Arnhem
Ha,

Voor mijn verjaardag gekregen, alleen bij gebruik kom het water aan de onderkant van het apparaat eruit en ook gewoon via de slang. Alleen je merkt dat er niet heel veel kracht achter zit. Mag een HD reiniger water uit het apparaat laten stromen of moet ik ermee terug?

gr
 
Er mag geen water uit de hd reiniger stromen zonder dat je de knop van de lans ingedrukt heb. Weet je zeker dat de toevoer slang geen water verliest en de slang van de lans goed aangedraaid hebt? Dat er niet veel kracht achter zit zou kunnen komen doordat hij onvoldoende watertoevoer heeft, maar ik denk dat je terug moet.
 
Als ik alleen de tuinslang al aandoe en de karcher uit dan komt er al water uit. Moet even checken waar precies
 
De wartel goed aangedraaid? Geen droge/versleten rubbers in de koppeling?

Een nieuwe HD mag zeker niet lekken! Zelf heb ik de k2 ook gehad en menig auto mee gedaan!