• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

help m`n motorkap

jvacker

Detailing addict
28 feb 2009
115
62
49
Ik ben alweer een tijd actief poetshobbyist maar heb me nog niet durven wagen aan de rotary.
Ik heb een probleem, ik krijg mijn motorkap niet mooi.
Hij blijft dof en heeft veel lichte krassen en vogelpoep schade.
Aangezien ik hem niet wil laten spuiten wil ik vragen of er iemand hier bereid is (tegen betaling) met de nodige ervaring mijn motorkap eens goed onder handen te nemen met ee rotary, want met m`n DAP krijg ik hem niet naar mijn zin.
Ik erger me er rot aan en zou hem graag eens goed gepollijst hebben.
Ik woon in omgeving breda,graag hulp poetsmakkers!

alvast bedankt en groeten,

Joep.
 
Budel-Dorplein is een optie,is wel een stukkie tuffen.30/45 minuten geloof ik.
Stuur een soepergrover een pm,die zit om de hoek. Misschien een beter optie.
 
idd soeper eens vragen, anders is Deurne maybe een optie....?!
15min achter eindhoven van jouw kant uit..
 
ok, bedankt jongens, even kijken straks of vanavond wanneer ik tijd heb en dan post ik hier nog!
 
Ik heb toevallig net mijn pro900 rotary binnen maar de vraag blijft of je alles weg krijgt. Komend weekend heb ik nog wel wat tijd over als ik het zo bekijk, allicht is wetsanden (lokaal) ook nog een optie. Ik woon echter inmiddels in Nijmegen dus best een stukje rijden. Je hebt mijn mailadres nog wel dus ik hoor wel even of je binnenkort tijd hebt ;)