• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

help mij kiezen van wax

meguiarspro

Detailing rookie
2 mrt 2009
84
0
ik kan niet kiezen tussen meguiars synthetic sealent in grootverpakking, dodo juice rain forest rub, dodo juice purple haze en banana armour van dodo juice, ik doe veel auto's, dus een grootverpakking met prijs kwaliteit zou ideaal zijn.

Appels met peren volgens mij. De sealant is compleet anders dan een Dodo Juice product. ;)

Sealant werkt het snelst denk ik.

Misschien Collinite 845?

Collinite 845 of 476. Ik persoonlijk vind de 476 nog wat makkelijk en zuiniger werken (ik krijg hem nog wat dunner opgezet waardoor hij erg makkelijk afneemt). De duurzaamheid van 476 zou nog iets beter zijn. Als je veel auto's doet ben je met één van bovengenoemde waxen erg voordelig uit zondar dat je op kwaliteit inboet.

ik heb gekozen voor nattys paste wax red, purple haze van dodo juice en een miracle dryer, voorbereiding is geen probleem, ik was met shampooplus, klei met blauwe klei van meguiars en last touch en polijst met solo systeem van meguiars , en polijst nog eens na met zwarte finishing pad van meguairs en solo cream van meguiars