• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hennep's E46 sedan TiAg 2009

Niet alles is geheel mijn stijl, maar hij ziet er strak uit. Zo op de foto doet hij me erg aan een E39 M5 denken met d enieuwe voorbumper
 
Dank allemaal voor de positieve reacties, het uiteindelijke resultaat is echt boven mijn verwachtingen.
Dit zijn nog niet de laatste foto's ik wacht nog op de serie die een andere fotograaf heeft gemaakt maar hier alvast weer een selectie van mijn favorieten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
erg dik zo, dacht dat het wat te zou worden maar dat valt alles mee, heb je de achterbumper ook al klaar?
 
Nee de achterbumper wordt een projektje voor de komende winter, ik moet er ook nog een uitlaatdemper bijzoeken, hoogst waarschijnlijk gaat dit een FOX uitlaat worden met 4x 80mm eindtips. Ik heb voorlopig weer even genoeg kosten gemaakt nu moeten eerst de dempers en remleidingen vervangen worden voordat we de winter ingaan. En dan wordt het hard sparen om volgend jaar een garage van 30m2 te bouwen.
 
hij staat er weer mooi bij. voor komende winter misschien investeren in een set velgen met winterbanden? misschien overleeft je voorbumper deze keer dan wel...;)
 
Ik heb een set wintervelgen met winterbanden, de bestuurder die mijn vriendin tegemoet kwam en het een goed idee vond om daar in te gaan halen op een besneeuwde weg heeft ze daar gelukkig mee kunnen ontwijken en op tijd kunnen stoppen. De schade aan de voorbumper was wel het minst erge wat er kon gebeuren op dat moment. Ze was op dat moment al 4 maanden zwanger, dus het had veel slechter af kunnen lopen

De laatste foto's zijn binnen.

IMG_9517.jpg

IMG_9519.jpg

IMG_9527.jpg

IMG_9531.jpg


En wat rolling shots
IMG_9597.jpg

IMG_9596.jpg

IMG_9636.jpg