• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het grote discussiertopic over Poorboy's SYN1

Ligt het nou aan mij of kan ik niet HET grote voordeel van Syn1 ontdekken t.o.v. de huidige producten?

tinus, dat gevoel heb ik ook. Heb deze week de SYN1 wat zitten testen en ben er niet echt van onder de indruk. Het werkt wel, want heb er toch behoorlijke krassen en diepe swirls mee weggewerkt, maar de finish had ik toch een stukje beter verwacht.

(Heb een hoop foto's gemaakt, maar ik ga men verslag pas maandag kunnen posten vrees ik. Vertrek morgen voor een weekendje centerparcs.)

Gaat de uiteindelijke versie van SYN1 zoals andere Poorboy's producten eigenlijk ook buiten in de zon gebruikt kunnen worden? Dat zou dan weer wel een voordeel kunnen zijn.

ik heb de SYN1 ook binnen, nog niet kunnen proberen (zal midden/eind komende week worden), maar qua kleur én geur is ie inderdaad IDENTIEK aan de oude SSR1 (de Roze variant dus).
Ben benieuwd, denk dat de polo van mn broertje komende week er weer aan mag geloven. Even met de PRO900 afmaken wat met de DAP500 niet weg te krijgen was :ja