• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het ultieme glaze/wax/sealant laagje maken?

Bananenman

Detailing addict
26 dec 2014
26
60
29
Hey mede detailers!
Je weet het (of waarschijnlijk niet) maar ik ben dus een leek in het vak met een enorm grote passie voor wagens :-D

Ik lees hier al een tijdje mee en ik zie allerlei andere meningen -> ik ben het even kwijt!
Wat wil ik?
De best mogelijke 'protectie' geven ZONDER te moeten polieren en dit met een 'beperkt budget'.

Wat ik in gedachten heb om mijn wagen te voorzien van een superlaagje:

- Clayen (obviously)
- PB Black Hole Glaze
- PB EX-P Sealant
- Collinite476s/845 of PB natty's paste wax blue

Ik wil eens met de hand een wax aanbrengen daarom mijn keuze voor een 'vaste' wax!

Wat denken jullie hiervan?
Ik veronderstel dat:
De Black hole de meeste 'krasjes' zal vullen...
De Sealant een ideale basis geeft voor de harde wax...
De Wax, de ideale topper is om echt een enorm blinkend resultaat te bekomen!
QSF31qF.webp

Foto is als grapje bedoeld, we zijn allemaal gek van detailen maar af en toe je karretje eens goed de sporen geven is ook zalig! :ja
Zo is het des te leuker om mijn Z eens goed te wassen en te kwijlen van het resultaat 8-)