• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De stappen naar de meest glanzende grijze auto van de straat

Met de het geld dat je hiermee bespaart kun je mooi een flesje Poorboys spray & wipe bestellen. Kun je echt overal voor gebruiken.
Interieur, ruiten, vogelschijt, watervlekken, vingerafdrukken, badkamer enz.
Geloof me, je gaat verslaafd raken aan dit product.
Een detailerspray stond ook aanvankelijk op mijn lijstje, maar bij de Finish Kare 1000P sealant die ik gekregen heb zat ook een fles Finish Kare 425 detailerspray. Als ik de gebruikers op internet kan geloven doet het precies hetzelfde als de Poorboys detailerspray. ;)

Je zal toch een beetje je eigen weg moeten vinden in de producten die bij jou passen, dus niet teveel van het zelfde of grootverpakkingen bestellen als je net begint.
Ik zal je suggesties wat betreft de handpads en doeken meenemen en nog eens goed kijken welke en hoeveel ik er bestel. Je hebt helemaal gelijk dat ik mijn eigen weg in de producten moeten vinden, maar om ergens te beginnen stel ik de ervaringen van jullie erg op prijs!!