Vanavond weer aan de slag geweest met het zonnetje. Plan was om de zijpanelen achter, naast de deuren (hoe heten die?), in de wax te zetten.
Natuurlijk moest eerst het hele zonnetje gefoamd, gewassen en vertroeteld. Daarbij ontdekte ik aan/tussen de zijkanten van mijn voorruit, ook allerlei viezigheid. In verband met tijdsgebrek dit wijselijk genegeerd (wel opgeslagen!).
Daarna maar gauw verder gegaan met het plan, aangezien het alweer vroeger donker wordt nu.
De zijpanelen, en ook maar meteen de achterklep en achterkant, gekleid en daarna met PP behandeld. Daarna met de Prep afgenomen.
Ondertussen kwam er met veel kabaal een enorme Post NL bus vol deuken aanrijden, met een snelheid alsof hij de hele wasbox wilde rammen. Maar hij bleek er achteruit in te willen rijden.
Ik -natuurlijk nog steeds zen- begon aan de wax.
Tijdens het curen nog even wat kunstof en de banden met de Gummi behandeld. De drukknop op de achterklep begint er steeds mooier uit te zien ondanks de beschadiging.
Gezien de beperkte tijd kon ik tussendoor geen foto's maken. Toen ik klaar was, was het al donker. Bijgevoegd wel een foto waarop op z'n minst de glans wat te zien is.
Volgende keer wil ik eens de
Gyeon Wetcoat proberen.
Oh ja, ik ontdekte een miniscuul deukje, precies op de 'vouw' achter onderaan. Ik heb er een foto van gemaakt, maar het is nauwelijks zichtbaar (je ziet een iets donkerder plekje, dat is het deukje) . Ik heb het al geaccepteerd