Gyeon Bathe+Dankjewel voor de toevoeging! Ik heb nu net voor mijn verjaardag een nieuwe fles BTBM gevraagd (had een sample flesje). Maar shampoo met wax ga ik eens intikken in de zoekfunctie, goede tip! Die kan er ook nog wel bij
Gyeon Bathe+Dankjewel voor de toevoeging! Ik heb nu net voor mijn verjaardag een nieuwe fles BTBM gevraagd (had een sample flesje). Maar shampoo met wax ga ik eens intikken in de zoekfunctie, goede tip! Die kan er ook nog wel bij
Haha ja, zo is het ook zeker hoor! Moet alleen nog zien hoe vaak ik zin heb om in weer en (zee)wind in de wasbox te gaan staan. Maar wie weet...een vieze auto kan ik namelijk ook zeer moeilijk verdragen!Dit is juist het leuke detailing seizoen,
elk weekend kan je bezig want de auto word zo snel vies nu
(ik bekijk het van de positieve kant )
Werkt in mijn ervaring niet goed als shampoo, zeker niet op een donkere lak. Ik heb zelf de ervaring dat je na een wasbeurt met Bathe+ na enkele dagen tot maximaal anderhalve week een auto krijgt die vol zit met lichte en donkere vlekken, en die ervaring hebben veel meer mensen. Als je persé Bathe+ (had van mij Bathe-min mogen heten) wil gebruiken, moet je dit doen door het of puur aan te brengen met een schone washmitt (na het wassen) of door te foamen, maar dat is niet een snelle en makkelijke oplossing.Gyeon Bathe+
Dankjewel! Ik heb inderdaad (nog) geen foamlans. Tot nu toe de wetcoat ook nog niet gebruikt maar wel in huis, dus ga sowieso eerst kijken wat mijn ervaringen daarmee zijn.Ik gebruik ook graag Bathe+, maar alleen in de foamlans. Niet alleen is dit supermakkelijk, maar ook om de redenen die Cordoba aanhaalt. Ik meen te herinneren dat jij deze mogelijkheid niet hebt, dus zou ik het lekker houden bij je Wetcoat o.i.d. om de boel te boosten.
Fratsen die ik wel eens heb bij Bathe+, zelfs in de foamlans, komen door verkeerd gebruik. Ik wil nog wel eens te gretig zijn met de hoeveelheid/verhouding Bathe+ in de lans + in een toch nog te sterk zonnetje het foam te lang laten zitten.
Persoonlijk zou ik niet teveel producten gaan layeren. Dus bijv. een wax smeren, wassen met een shampoo met toevoeging (werkt in mijn ervaring altijd minder goed dan een pure shampoo) en vervolgens nog boostende producten gaan gebruiken. Zeker wanneer je van iets wat teveel gebruikt en de temperatuur te hoog ligt.
Ik snap het verschil, dat je inderdaad ofwel shampoo met toegevoegde wax gebruikt, ofwel Wetcoat. Maar niet en-en. Dan zou het denk ik neerkomen op stapelen van lagen zoals @Quantoxx beschrijft?@Quantoxx Met Collinite 845 (met Carnauba wax) en dan wassen met shampoo met toegevoegde wax (Carnauba) wax ben je juist geen verschillende lagen aan het stapelen, maar voeg je een heel klein beetje extra toe aan de al aanwezige laag. Ik had het verder niet over daarna nog eens boostende producten gaan gebruiken. Heb je trouwens ooit een shampoo met wax geprobeerd Quantoxx?
@Quantoxx Met Collinite 845 (met Carnauba wax) en dan wassen met shampoo met toegevoegde wax (Carnauba) wax ben je juist geen verschillende lagen aan het stapelen, maar voeg je een heel klein beetje extra toe aan de al aanwezige laag. Ik had het verder niet over daarna nog eens boostende producten gaan gebruiken. Heb je trouwens ooit een shampoo met wax geprobeerd Quantoxx?