Oké, ik had vandaag iets teveel plannen.
Ik wilde het dak wassen, ontijzeren, kleien. Dat is gelukt, dit is na het kleien (na het kleien opnieuw weer even dak gewassen voor de zekerheid) en drogen met mijn nieuwe droogdoek:
Vond het er al best mooi uit zien.
Quote medewerker wasstraat: "
je kunt nu al je haren erin kammen, ik word haast verblind!"
Toen nog de PBW Prof Polish aangebracht en daarna de Prep gebruikt.
Toen dak in de wax gezet.
Daarna begon het te regenen zodat ik kon testen of er wel beading ontstond.
Alles bij elkaar toch weer 2.5 uur bezig geweest.
Dus nu ben ik alsnog niet naar de Fource gegaan voor de kentekenplaten.
Ik zie er ook een beetje tegenop want ik vraag me af hoe ik de oude platen eruit krijg zonder de houder te beschadigen. Ik heb het zojuist geprobeerd met een kleine schroevendraaier maar dan beschadigt de plaat sowieso (nu ga ik die toch vervangen maar goed) en de houder wil ik graag heel houden.
Ik denk dat ik het beste gewoon naar de Fource ga op een doordeweekse dag en dan met mijn beste glimlach vraag of ze even helpen?
Dan lijm ik daar ter plekke wel de metalen plaatjes op de achterkant van de luxe platen en misschien helpen ze dan ook wel met ze in de houders klikken.