• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Ik vind de term perfectionistisch bepaald niet negatief, integendeel zelfs. Daarbij kan perfectionisme ook op slechts een deel van je bezigheden betrekking hebben: ik en mensen die tot het allerlaatste puntje gaan om hun auto te restaureren maar hun tuin laten verloederen.
Dus als je praat over auto detailing is perfectionisme misschien zelfs wel een must! Anders ben je gewoon je auto aan het wassen :)
Ja precies daarom vond ik ons gesprek ook zo leuk! Ik moest er best om lachen want ik denk dat mijn standaard soms wat hoger dan gemiddeld kan liggen zonder dat ik het door heb. :joy:

• Leuk
Reacties: Martin Philippo
Soms is leven en laten leven.. de shine-drive van een autodetailer valt soms niet uit te leggen.
Wanneer ik de slang uitrol voor een wasbeurt en opmerking krijg 'zo, die staat te glimmen!' dan lach ik maar vriendelijk...

• Leuk
Reacties: Het Zonnetje
Nou precies dat.
In de wasbox waar ik voorheen kwam, werkte mijn vriend van de wasbox. Hij was mijn vriend omdat ik altijd koffie van hem kreeg (heel belangrijk!), en omdat hij altijd zei: “ga je nu alweer wassen, je kunt nu al je haren erin kammen zo erg glimt hij!”

Ik hield van de wasbox man.

Hij snapte het. Duidelijk het CCS.. ofwel Car Clean Sydrom.
De aandoening CCS is nog vrij onbekend maar ergens heel normaal, en onschuldig. De beste remedie is een emmer (liefst) warm water. :laughing:

• Grappig
Reacties: Het Zonnetje
@MTyn ik denk eigenlijk dat een emmer koud water, en dan vooral in de winter, juist een goede remedie is tegen deze aandoening.
Alleen de écht hardnekkige detailers doorstaan deze behandeling (Zie mijn eerdere posts met beeldmateriaal van mijn rode ijskoude handen).