• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Vandaag voor het eerst de knapperd gewassen met Gyeon Restart. Gisteren kreeg ik wat van deze shampoo mee van @mfmeijer ! Eens kijken wat dat voor de Pure doet. Expres daarna geen bescherming aangebracht. Ik wil de komende weken gaan kijken hoe de beading en sheeting nu is.

Na het wassen de plekjes met het laagje kleurlak dat ik gisteren heb aangebracht, bekeken:
IMG_8692.webp

IMG_8691.webp

Toen ontvet en daarna de blanke lak aangebracht met een tandenstoker. Dat was even wennen omdat deze lak een stuk dikker is. Ik was er gelukkig door @mfmeijer op voorbereid dat er een licht heuveltje van blanke lak zal ontstaan, dat je daarna weer glad kunt schuren en polijsten.
IMG_8690.webp

IMG_8688.webp

IMG_8689.webp

Het plekje op de motorkap ook gedaan:
IMG_8695.webp

Zodra ik tijd heb, ga ik het licht opschuren en dan glad polijsten.

En daar stond hij te pronken in de zon.
IMG_8694.webp

Dat vermoed ik ook, tegenwoordig is alles aan elkaar gekoppeld, dat kun je ook simpelweg niet tegenhouden mits je geen IT nerd bent met zeeën van tijd..

Zolang je verstandig/zorgvuldig omgaat en niet overal maar klakkeloos op OK drukt (ook altijd goed lezen), dan valt het allemaal wel mee denk ik.

privacy is een hot item tegenwoordig en tegenwoordig heeft alles en iedereen je gegevens al...het is een beetje 'vechten' tegen de bierkaai.

Leuk trouwens weer wat vaker hier van je te lezen en het zonnetje te zien!

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Reacties: Het Zonnetje
Jaaaa ik vind het ook leuk!
Ik deel graag mijn plezier met Het Zonnetje.
Alleen het is ook een hobby die veel tijd kost, zeker met de Instagram erbij (ook veel werk).
Naast het standaard wassen kom ik tijd tekort, daarom ben ik blij dat ik nu eindelijk die roest kon leren aanpakken. Dat is nog een lopend project: vlak schuren en polijsten volgt nog.

Ik wilde binnenkort een nieuwe coating aanbrengen op de voorruit, tot ik mij afgelopen weekend verbaasde over de nog altijd goede werking van de laag Clearvue van september 2025. Ongelooflijk dat spul, wat hardnekkig goed zeg.

En zo staat er nog veel op de To Do. Ik kan beter stoppen met mijn baan :joy: