• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe de vingers weg te krijgen?

themnjo

Detailing guru
7 jun 2015
91
110
43
Zoetermeer
Zoals de titel al zegt, hoe krijg ik deze vingers weg? Als ik gyeon trim erop doe blijft het dan niet zichtbaar?
776F9407-592B-43D9-AEF4-5213B75F2EBB.jpeg
 
Lijkt op ingebrande zonnebrandcreme, dus dat wordt fijn polijsten bijv. witte Monello pad en Professional Polish, of net iets grover (PP2, of Finale, of S40/S30)
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Is idd ongelakt kunstof met een hele fijne korrel dus licht polijsten oid gaat hem niet worden, zal het zo goed mogelijk proberen te ontvetten, bedankt voor de snelle reacties
 
@Jansen Ik had maar half gekeken, en dacht even dezelfde behandeling te doen als bij hoogglanskunststof of sticker zoals @RedCat al noemde. Ik ben bang dat ontvetten, APC en dergelijke het probleem hooguit verminderd maar niet oplost. Dan denk ik dat een behandeling met een magic sponge de beste optie is, als je PB PP niet aandurft.
 
Het is een Ford Fiesta 2018 en niet van mijzelf dus dagelijks voeden gaat niet lukken, ik zal morgen heel voorzichtig met de magic spons proberen, .
 
Zelf ook in het bezit van een Fiesta. Volgens mij is het een soort van sticker welke een beetje grof voelt.

Zou Monello Perfetto Detailer Spray een veilig product zijn om op dit soort ondergrond te proberen?
 
Een detail spray is zeker geschikt. Maar daarmee verwijder je de vlekken zeer waarschijnlijk niet.
 
  • Leuk
Reactions: Marc O