Welke droogdoek is fijner volgens jullie?
Microfiber madness
Gyeon silk dryer
Nanolex double
Hoor graag wat jullie ervaringen zijn.
Microfiber madness
Gyeon silk dryer
Nanolex double
Hoor graag wat jullie ervaringen zijn.
Hoor ik goede berichten over.Microfiber madness
Hoor ik eveneens goede berichten over en heb er zelf twee. Prima doeken.Gyeon silk dryer
Misschien lees ik te weinig, maar dit lijkt de eerste keer dat ik van deze doek hoor.Nanolex double
Dit ligt helemaal aan de auto en de bescherming die hij heeft. Een onbeschermde auto vind ik een drama om te drogen. Een auto die in een prima wax staat, die kun je al een heel stuk droogtrekken met een vaste straal water. (Gebruik maken van de sheeting) Dan kan je over het algemeen wel uit de weg met 1 droogdoek.Hoeveel droogdoeken heb je nodig ?
Een zeem is vragen om krassen en mag eigenlijk niet in de buurt van je auto komen....Meestal doorg ik de auto met een goede zeem en loop ik hem na met spray and wipe.
Hihihi..Ik zie dat een tweetal mensen mij al voor waren wordt wel duidelijk zo
Goede zemen bestaan niet. Er zijn ook geen goede T-shirts om te drogen.Meestal doorg ik de auto met een goede zeem en loop ik hem na met spray and wipe.
@Michel Kuijpers heeft zo'n droogdoek dacht ik.
Je bedoeld met lekker pluizig dat er veel lange vezels zijn, en niet dat de doek pluisjes afgeeft neem ik aan.
Als mijn vrouw een pluizig kledingstuk heeft, is ze not amused........
Mag ik vragen waarom je toch nog geswitcht hebt?Had de Madness besteld maar toch later laten wijzigen voor de Nanolex. Ben benieuwd....