• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe kan ik het beste mijn nieuwe auto laten afleveren?

Het beste is een VW kopen en deze dan in de fabriek gaan afhalen. Dan schakel je toch alweer een deel tussenpersonen en transport uit.
Voor de rest weinig aan te doen denk ik, heb hier al erg dure BMW's voorbij zien komen die afgeleverd werden vol krassen. :o

Als er krassen swirl etc . Opzit meteen na checken aps je hem gaat ophalen en indien krassen etc. Aanwezig meteen aan de garage laten zien, zorgen ze maar dst die naar diventa bella wordt gebracht. Of maken dealers daar een probleem van om de auto dan in orde te maken voor swirl? :-b

@ Rafihno,

heb je aan de x-] gezeten? Ik snap werkelijk niet wat je schrijft?

Ik snap niet dat er mensen zijn die zo panisch doen over hoe een auto wordt afgeleverd bij een dealer. Feit is nou eenmaal dat een dealer niet (te) veel tijd én geld wilt steken in een auto waar al zo weinig aan wordt verdiend.

Krassen, deuken en andere problem spots zou je kunnen aankaarten bij de dealer, maar ga niet lopen zemelen over een paar swirls, 9 van de 10 dealers weten niet eens wat het zijn of zien het niet eens.
Een dealer, als ie al enige moeite wilt nemen, om de boel "op te lappen", maakt het in de praktijk alleen nog maar erger door (ondeskundig) gebruik van een machine.

Neem de auto mee en ga lekker zelf aan de slag :-)^