Je zou iets dergelijks, een lawaaimakend iets, bovenop je auto kunnen leggen?
Je kan per direct mijn vrouw komen ophalen. Garantie tot aan de deur.
Greetz
Je zou iets dergelijks, een lawaaimakend iets, bovenop je auto kunnen leggen?
Nog beetje aan de vroege kant, maar sinds ik de anti katten en honden spray om de dag rond de auto spray heeft de kat er niet meer op gezeten.. Kan aan het weer liggen (heeft twee dagen geregend) maar vooralsnog lijkt het te werken!
Volwassen katten mag je niet tillen aan hun nekvel! Wat goed gaat als ze 500g wegen, kan letsel veroorzaken als ze 4+ kg wegen...
Kan ik me niet herinneren. Gewoon parate kennis. Dat sluit niet uit dat het onwaar kan zijn, maar ik vind er wel logica in zitten.Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Wat is jouw bron?
Er worden géén dieren mishandeld op welke manier dan ook @Quantoxx
Ik heb een Fiat 500c. De katten van de buren komen regelmatig op mijn cabriokap zitten. Alles geprobeerd tot ...! Etherische olie gebruikt met citroen gesprenkeld over de kap. Geen kat meer gezien.Als automatiseerder krijg ik nu geweldige ideeën Tuinslang op draaibaar onderstel, camera, motion detectie en spuiten maar als de kat er op springt! Maar inderdaad, wat Ripley hier zegt klopt, hij mag het "schrikken" niet linken aan menselijke interactie, anders haalt het geen drol uit. Ik heb hetzelfde probleem met het aanrecht, daar heb ik wel eens geprobeerd aluminiumfolie op te leggen. Dat ritselt als een idioot als hij er op springt waardoor hij schrikt. Je zou iets dergelijks, een lawaaimakend iets, bovenop je auto kunnen leggen?