• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe lang Black Hole & EXP op de lak

Leonneke

Detailing addict
29 nov 2008
639
68
60
Waalre
Beste Cleaners;

Natuurlijk kan ik lezen wat er op de verpakkingen van de Poorboy's staat. Maar op de EXP staat bijvoorbeeld al 30 - 60 minuten.

Dus, vooral een vraag aan de meer ervaren cleaners.

Hoe lang laat je de Black Hole op de lak "liggen" zodat het product maximaal kan werken ( opnemen )......

Hoe lang laat je de EXP op de lak staan zodat de verzegeling ook maximaal verzegelt ?????

Ik bedoel. Is langer per definitie beter ???

Leonneke. Sinds heel kort trotse bezitter van DAP !!!
 
Hoi Leonneke,
Ik kreeg van tim het advies om de black hole ongeveer een 5 min. te laten zitten.

grtz van ook een trotse dapper:D
 
Leonneke,

BLack Holer is een kwestie van goed op/inwrijven tot je de glans ziet opkomen.
En geloof me, dat zie je gebeuren :-"

Vervolgens even laten opdrogen ( 30 seconden / 1 minuut ) en weer uitwrijven.
De EXP heb ik er de laatste keer een uur op laten zitten.....

Langer is volgens mij niet per difinitie beter.
Er zijn 3 manieren om uit te zoeken of je kan gaan uitwrijven :
1 Swipe Test
2 Swipe Test
3 Swipe Test..... :D

Tenminste, dat is hoe ik er tegenaan kijk, maar.....zo veel mensen zo veel manieren :roll
 
Ja mag Black Hole dus 5 minuten laten drogen, maar zelfs dat hoeft niet perse. Het werkt hoe dan ook.

Bij De EX-P is curen erg belangrijk. Ik zou daar altijd een uur voor uittrekken.
 
Tim zei:
Ja mag Black Hole dus 5 minuten laten drogen, maar zelfs dat hoeft niet perse. Het werkt hoe dan ook.

Bij De EX-P is curen erg belangrijk. Ik zou daar altijd een uur voor uittrekken.
Aahaa;

Duidelijke antwoorden die meer dan voldoende houvast bieden voor mij als beginneling.

Ooohhh Tim;

Geweldig mooi ingepakt allemaal. Geweldige machine, al een testje gedaan op de kap van het fornuis. Leuke surprises erbij.
Lekker snoepjes. Goede Service. Zeer goede Service.

Jou bedrijf heeft dezelfde policy als mijn bedrijf. Klanten voorop.
Zal je zeker "succes" en vooral waardering brengen. Blijf vasthouden aan dat concept. Volgens mij zijn Service en Kwaliteit tegenwoordig de absolute voorwaarden om te kunnen overleven in de markt.

Kortom, je bent goed bezig op alle vlakken. Een bescheiden mening van een ondernemer :grinning:

Leonneke
 
Peter Jansen zei:
Mag aannemen dat de EX net als een wax moet worden behandeld. Dus dun dun dun ?

Groet, Peter

Klopt. Hoe dikker, hoe lastiger uit te poetsen :bad