• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hoe lichte kras op deur verwijderen

Rayne

Detailing rookie
24 jul 2011
8
0
Ik heb een lichte kras op de deur van mijn wagen (zie foto). Is het mogelijk om deze handmatig te verwijderen (dus zonder DAP)? Hoe kan ik dit doen en welke producten heb ik hiervoor nodig? Ik ben nog maar een beginner en heb al informatie opgezocht op dit forum, maar meestal gaat het om diepere/grotere krassen. De lak is VW Deep Pearl Black.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zou het met de hand kunnen proberen alleen denk ik dat de kans heel klein is dat je hem volledig weg krijgt. Zoals het lijkt is hij met een machine nog wel volledig te verwijderen of in ieder geval 90%.

Kijk anders even of er iemand bij je in de buurt woont met een DAP of andere machine meeste hier zijn niet te beroerd om iemand te helpen!
 
Ik ben het met Wouter eens. Handmatig gaat waarschijnlijk niet lukken. Machinaal ga je een heel eind komen. Kan je de kras met je nagel voelen?
Succes in elk geval!
 
Handmatig zou eventueel kunnen, mits het streepje OP de lak zit..
Is het echt een streep in de lak, ga je met de hand denk ik weinig bereiken.