• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe Trim en Rim aanbrengen

DC 1991

Detailing chief
16 sep 2013
148
103
32
Ik had willen opteren om gyeon Trim en rim te bestellen en aan te brengen op de wagen.
Maar nu vraag ik mij af hoe je dit best aanbrengt

Ik heb niet echt de mogelijkheid om met de bijgeleverde applicator te werken.
Vooral mijn grille vooraan (zie afbeeldingen) is een ramp

En natuurlijk ook de Velgen. Bij de smalste stukken krijg ik amper m'n pink erdoor
Had overlaatst de smalste wheel whoolie besteld maar die geraakt er zelf niet tussen.

Iemand een paar tips voor mij?
conv_1170.jpeg
conv_1171.jpg
conv_1172.jpg
 
Ik heb laatst voor de lastige hoekjes bij mijn velgen een wax pad in stukken geknipt.
Eerst daar de lastige hoeken mee gedaan en vervolgens verder gegaan op de normale manier.
Het foam zuigt wel wat meer product op, maar ik heb liever alles maar goed in de coating staan en dan maar wat product verspild.
Een foam stick lijkt me er ook wel handig voor, eventueel met een suede doekje eromheen en vastgezet met tape.
Helaas zijn die echter momenteel niet op voorraad.
101166.jpg
 
Ik heb https://www.Carclean.com/product/Meguiars/Re_usable_Detailing_Swabs_20_stuks_G301_100093 deze gebruikt, maar https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Supernatural_Detailing_Sticks_SNDS60P_101572 deze heb ik laatst besteld en die zijn net zo goed te gebruiken. Om het stokje (de achterkant dus) heb ik het suede doekje gedaan en op die manier de coating aangebracht in de hoekjes. Verder zijn deze stokjes ook ideaal om gewone dressings aan te brengen zowel voor exterieur als interieur. Ik kan in ieder geval niet meer zonder ;)
 
Voor jouw velgen en grill is het makkelijkste als je van die ronde witte make-up padjes koopt ( bij drogist ,kruidvat etc etc ).
Kost bijna niets en werkt super !!!
Er zijn ook detailingbedrijven die het vernevelt aanbrengen maar dan moet je wel goede afzuiging en spuitmasker hebben ,
als particulier moet je die weg niet inslaan.
 
Hun bedoelen niet die ronde make-up pads maar de staafjes met een klein padje erop. Er is veel keuze bij drogist
36f0f42e07ac78b26cfc0d8e8182083c.jpg
 
Zoals die drie ronde( rechts in het midden op de foto) moet je hebben. Kun je echt overal tussen schuiven of oprollen en boven en onderzijde van een fijne grille pakken.
Met een beetje creativiteit ben je straks de mari van der ven onder de autodetailers......hahahaha
Alle gekheid op een stokje.....het gaat echt goed. GEWOON KOPEN EN DOEN !!!
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover